کابوس ماشین آلمانی ها فقط موضوع زمان است

بنابراین، خودروهای الکترونیکی در حال تبدیل شدن به خودروهای سطح پایه جدید هستند، اما همه مشتریان نمی توانند برای مدت طولانی هزینه کنند. برای خودروهای الکتریکی، شافر انتظار دارد قیمت‌هایی «حتی حتی کمتر از خودروهای فشرده EU7 ICE (خودروی جمع و جور با موتور احتراقی طبق استاندارد یورو 7 تبصره د. ویرایشگر) خیلی زود هزینه خواهد داشت.»

فولکس‌واگن تسلیم نمی‌شود: Volksstromer هنوز از میز خارج نشده است

یورو 7 بخش A و B را بسیار گران خواهد کرد. ارزیابی تأثیر کمیسیون اتحادیه اروپا هزینه های اضافی 200 تا 300 یورو را ذکر می کند، اما این مزخرف است، زیرا به طور کلی افزایش قیمت بسیار بیشتر خواهد بود شفر به فوکوس گفت. ارزیابی که او قبلاً ارائه کرده است: مدیر به جای چند صد یورو بیشتر برای هر وسیله نقلیه، انتظار دارد تا 5000 یورو برای وسایل نقلیه در ارزان ترین رده قیمت اضافه شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
یک جهش بزرگ در قیمت، آنقدر بزرگ که خودروهای الکترونیکی به جایگزین ارزان‌تری تبدیل می‌شوند. اما نه به این دلیل که قیمت آنها در آینده کاهش می یابد. کل بسته یورو 7 خواهد بود قیمت خودروهای کوچک به سطح ورودی بسیار بالاتر آوردن و بله، آنها به قیمت خودروهای برقی امروزی نزدیک خواهند شد.” تاکنون برای ارزان ترین استرومر برندهای فولکس واگن استفاده شده است قیمت بین 20000 تا 25000 یورو پایان. شفر با انتقاد از خود می گوید: کار برای کاهش هزینه ها انجام می شود، اما تاکنون هیچ راه حلی پیدا نشده است.

استاندارد آلایندگی یورو 7 می تواند آخرین مورد باشد میخ تابوت برای اتومبیل های سطح پایه در آلمان تبدیل شود. نگرانی توماس شفر، رئیس برند فولکس‌واگن را می‌توان به این شکل خلاصه کرد. در مصاحبه ای، رئیس برندهای حجم فولکس واگن – علاوه بر خودروهای سواری فولکس واگن، همچنین Cupra/Seat و Skoda – توضیح می دهد که چگونه استاندارد یورو 7 خودروی مقرون به صرفه را به خطر می اندازد.

زمان‌های سختی برای خریداران خودرو است: قیمت‌های بالا به این معنی است که خرید جدید برای خیلی‌ها به سختی جذاب است – یا فاصله زیادی دارد. این در حال حاضر در مورد موتورهای احتراقی صدق می کند و خودروهای الکتریکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر رئیس برند فولکس واگن، توماس شفر، راه خود را داشته باشد، قیمت های بالا به سختی در آینده تغییر خواهد کرد.

اعلام واضح رئیس فولکس‌واگن: خودروهای سطح پایه در حال نابودی هستند

فولکس‌واگن نه تنها باید به قیمت‌های خود توجه کند، بلکه باید به رقبا نیز توجه کند – مخصوصاً از چین:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر کسی که 20000 یورو در لبه ندارد یا به سادگی نمی‌خواهد این مقدار هزینه کند، باید در آینده بیشتر به بازار کارکرده نگاه کند. به گفته Schäfer، اشتراک خودرو نیز جایگزینی برای مشتریانی است که توان پرداخت کمتری دارند. فولکس‌واگن می‌خواهد از اهداف خود دست بکشد تا به حال اما نه: «من نمی گویم امکان پذیر نیست، اما هیچ کس راه را پیدا نکرد. و من شخصاً خود را موظف می دانم که او را پیدا کنم، زیرا فولکس واگن یعنی ماشین مردم.” پس چوپان