چیزی که جدا از آیفون 14 قابل انتظار است

رویداد بزرگ اپل در 7 سپتامبر 2022 با هیجان زیادی در انتظار است. آیفون 14 یک اعلامیه مطمئن در نظر گرفته می شود، اما غیر از آن چه انتظار دیگری باید داشت؟ با تشکر از پیش بینی ما، شما یک نمای کلی جمع و جور دریافت می کنید. با این حال، اگر نمی خواهید غافلگیری کنید، نباید بیشتر بخوانید.

سیب

تمرکز تقریباً بر روی آیفون 14 است. چهار مدل را می توان انتظار داشت:

  • آیفون 14 (6.1 اینچ)
  • آیفون 14 مکس (6.7 اینچ)
  • آیفون 14 پرو (6.1 اینچ)
  • آیفون 14 پرو مکس (6.7 اینچ)
همه سیستم‌های جدید اپل در این رویداد تاریخ انتشار دریافت نمی‌کنند:

iOS 16، AirPods Pro و بقیه

از سوی دیگر، به عنوان اندکی بیشتر، می‌توان نسل دوم AirPods Pro را در رویداد سپتامبر ارائه کرد. ماه‌ها پیش انتظار می‌رفتند و باید مدت‌ها پیش تکمیل می‌شدند. آنها تنظیم نشده اند، اما امید به اجرا کاملاً موجه است. از طرف دیگر، هیچ کس نباید روی سخت افزار اضافی حساب کند. اکنون زمان آن نیست.



منبع

آیفون 14 از همان ابتدا iOS 16 را دریافت می کند:

آ یک صفحه نمایش بزرگتر و بالاتر از همه مسطح (1.99 اینچ) در نهایت می تواند یک زبان طراحی جدید ایجاد کند. و مواد قوی (تیتانیوم) برای مشتریان مربوطه جذابیت دارد. اپل احتمالاً ساعت XL را در پایان رویداد به عنوان یک سورپرایز معرفی خواهد کرد – آب نبات کوچک همیشه در پایان “یک چیز دیگر” نامیده می شد. قیمت ساعت هوشمند نیز می تواند تعجب آور باشد، زیرا 1000 یورو یا بیشتر کاملاً در محدوده امکان قرار دارد.

اگر نمی خواهید آنقدر پول سرمایه گذاری کنید، باید آن را انتخاب کنید اپل واچ جدید SE علاقه مند. سال گذشته جانشینی پیدا نکرد، اما اکنون در پاییز 2022 است. تغییرات کمی در مفهوم ایجاد شده است: فناوری شناخته شده با ویژگی های سلامت کمی کمتر با قیمت مناسب.

با این حال، ما فقط اپل A16 جدید را در مدل های Pro دریافت خواهیم کرد. درست مانند دوربین های بهبود یافته (48 مگاپیکسل، زاویه فوق عریض بهتر) یا نمایشگر همیشه روشن. از سوی دیگر، ویژگی های مختلف دیگری قابل انتظار نیست – ما گزارش دادیم.

اپل واچ با شگفتی بزرگ

اپل واچ سری 8 نیز محافظه کارانه تر است. چیزی برای گزارش در بخش سلامت به جز سنسور دما وجود ندارد. طراحی نیز به همان شکل باقی مانده است، تراشه (S8) در مقایسه با نسل قبلی خود تنها تغییرات اندکی دارد. مدل XL اپل واچ 8 بسیار هیجان انگیزتر است که احتمالاً با نام اپل واچ پرو عرضه خواهد شد.

با این حال، کاربران همچنان باید منتظر iPadOS 16.1 و macOS Ventura باشند. احتمالا در ماه اکتبر خواهد بود. بنابراین هیچ کس نباید انتظار آیپد و مک های جدید را داشته باشد، زیرا اپل آنها را تا ماه آینده در رویداد دیگری به نمایش نخواهد گذاشت.

اعلام تاریخ عرضه iOS 16 نیز قطعی تلقی می شود.طبق معمول، آپدیت اصلی آیفون چند روز قبل از عرضه تلفن های همراه جدید در دسترس قرار خواهد گرفت. همین امر در مورد watchOS 9 برای اپل واچ نیز صدق می کند.

آ دیگر جانشینی برای آیفون 13 مینی وجود نخواهد داشت، در عوض اپل سعی می کند مشتریان را در انتهای دیگر طیف اندازه جذب کند و نوع حجیم تری از مدل استاندارد ارائه می دهد. از نظر فنی، تغییرات زیادی در دو مدل سطح پایه ایجاد نشده است، زیرا برای مثال اپل تنها از یک نسخه کمی تغییر یافته از تراشه A15 شناخته شده و کمی رم بیشتر استفاده می کند.

به عنوان یادآوری، رویداد اپل با مضمون “Far out” است که به معنای “دور بیرون” است و می تواند کنایه ای از ویژگی های مختلف آیفون 14 آینده باشد. پخش زنده از ساعت 19 روز چهارشنبه 7 سپتامبر شروع می شود. خود اپل از یک رویداد زنده صحبت می کند، حداقل بخش هایی از رویداد می تواند برای اولین بار از سال 2019 دوباره به صورت زنده پخش شود. اما در بیشتر موارد اپل این مطالب را از قبل ضبط کرده است. اما به هر حال چه چیزی برای دیدن وجود دارد؟

رویداد اپل: تمرکز آیفون 14