چگونه کار می کند و اگر کار نکرد چه باید کرد؟

توسعه دهنده: eBay Mobile

اگر به طور دائم به eBay دسترسی ندارید، باید با پشتیبانی تماس بگیرید و مستقیماً از فروشنده کمک بخواهید.

26 آگهی آنلاین که شما را به خنده و سپس گریه وا می دارد

ورود eBay برای آلمان: ورود به “ای بی من”

یک اطلاعیه: با وجود نام‌های مشابه، طبقه‌بندی‌های eBay و eBay دو سرویس کاملاً متفاوت هستند. بنابراین شما نمی توانید از یک لاگین برای سرویس دیگر استفاده کنید، بلکه باید برای هر دو پلتفرم یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای امنیت از داده های مختلف ورود استفاده کنید.
با ورود eBay، می‌توانید در یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین ثبت‌نام کنید و شروع به مناقصه کنید، پیشنهاد دهید و قیمت‌های عالی بخرید، و فوراً کالاهای خود را بفروشید. ما توضیح می دهیم که چگونه ورود eBay کار می کند و در صورت بروز مشکل در ورود و ثبت نام چه کاری می توانید انجام دهید.

ای بی

اگر شماره تلفن همراه خود را در داده های eBay ذخیره کرده اید، می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه به جای آدرس ایمیل نیز ثبت نام کنید.

  1. همچنین می توانید این گزینه را در قسمت ورود پیدا کنید.
  2. روی حروف کوچک کلیک کنید “با شماره موبایل وارد شوید“.
  3. سپس شماره تلفن همراه خود را که در حساب eBay ذخیره کرده اید وارد می کنید.
  4. eBay سپس کد یکبار مصرف را از طریق پیامک برای شما ارسال می کند. سپس کد را در قسمت مربوطه در قسمت My Account وارد کنید.

ورود eBay کار نمی کند؟ راه حل ها و نکات

همچنین، می‌توانید از لاگین Google یا داده‌های ورود از فیس بوک یا Apple ID استفاده کنید. برای انجام این کار، سرویس مربوطه را در زیر پنجره ورود فشار دهید. سپس می توانید از خدمات eBay استفاده کنید، اقلام پست کنید یا در حراجی ها پیشنهاد بدهید.

نکته خواندن

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

امتحان: درباره اپل چه می دانید؟

توسعه دهنده: eBay Inc.

مارکو کراتزنبرگ

یک اطلاعیه: ایمیل های فیشینگ بارها و بارها دست به دست می شوند که گفته می شود به نام eBay ارسال می شوند و از شما می خواهند که اطلاعات ورود خود را ارسال کنید. به طور کلی، از اطلاعات ورود به سایت eBay خود به خوبی مراقبت کنید و آن را در اختیار اشخاص ثالث یا افراد غیرمجاز قرار ندهید. از طریق پیوندهای ایمیل وارد پلتفرم نشوید، بلکه مستقیماً به eBay بروید. می‌توانید مشکلات و پیام‌ها را مستقیماً در قسمت «ای‌بی من» مشاهده کنید. eBay از شما نمی خواهد اطلاعات را به اشتراک بگذارید یا تأیید کنید. شما باید پیام هایی را که این درخواست را دارند نادیده بگیرید.

نکته: اگر نمی خواهید هر بار دوباره وارد شوید، می توانید علامت ” را نیز بررسی کنیدوارد سیستم شوید” قرار دادن. مرورگر اطلاعات ورود شما را ذخیره می کند تا مجبور نباشید دوباره رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کنید.

eBay: با شماره تلفن وارد شوید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.



منبع

در زیر توضیح می دهیم که چگونه ورود eBay در مرورگر وب کار می کند. در اصل در اپلیکیشن به همین صورت عمل می کند، با این تفاوت که پیمایش منو کمی متفاوت است. پس از ورود به برنامه، ورود فعال باقی می ماند تا زمانی که به صورت دستی از سیستم خارج شوید یا برنامه یا داده های برنامه را حذف کنید.

  1. صفحه اصلی www.ebay.de را در مرورگر خود باز کنید.
  2. حالا یا بالا سمت چپ را فشار دهید “وارد شدن“یا بالا سمت راست در”ای بی من“.
  3. در پنجره بعدی باید اطلاعات ثبت نام خود را برای ورود eBay وارد کنید.
  4. نام کاربری و رمز عبور را در فیلدهای ارائه شده وارد کنید.
  5. به املای صحیح دقت کنید و به حروف بزرگ و کوچک توجه ویژه ای داشته باشید.
  6. وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه آبی بزرگ «ورود» کلیک کنید.

گالری عکس را شروع کنید(27 تصویر)

eBay: بازار آنلاین شما

eBay: بازار آنلاین شما

برای اینکه بتوانید در eBay خرید، فروش و پیشنهاد بدهید، ابتدا باید با لاگین eBay ثبت نام کنید. یا از وب سایت www.ebay.de/signin در مرورگر اینترنتی مورد نظر خود استفاده می کنید یا eBay را با برنامه مربوطه در تلفن هوشمند Android یا iPhone باز کنید.

eBay - خرید و فروش

eBay – خرید و فروش

چه بخواهید چیزهایی را بفروشید یا بخرید، ورود eBay ثابت می ماند. برای ثبت نام، به آدرس ایمیل و رمز عبور ثبت شده خود نیاز دارید. همچنین، می‌توانید با لاگین گوگل، فیسبوک یا اپل آیدی خود وارد eBay شوید. سپس شما به سادگی از همان داده هایی استفاده می کنید که با سرویس مربوطه ذخیره کرده اید. به عنوان مثال، اگر قبلاً با Google وارد مرورگر خود شده اید، می توانید به طور خودکار به eBay نیز وارد شوید.

ورود eBay ممکن است کار نکند و شما نتوانید در پلتفرم آنلاین ثبت نام کنید. به طور کلی، eBay نسبتا قابل اعتماد است. بنابراین زمان های کمی وجود دارد که eBay از کار بیفتد. اگر مشکل دارید، راه حل های زیر را برای حل مشکل ورود امتحان کنید.

  • مطمئن شوید که کوکی ها در مرورگر شما فعال هستند.
  • جاوا اسکریپت نیز باید فعال شود.
  • اطمینان حاصل می کند که هیچ افزونه مرورگری در پس زمینه اجرا نمی شود که بتواند با ورود eBay تداخل داشته باشد، مانند خدمات VPN.
  • بررسی کنید که نام کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده اید.
  • اشتباه کردن آسان است، مخصوصاً وقتی صحبت از حروف بزرگ و کوچک و کاراکترهای خاص باشد. همچنین مطمئن شوید که کلید caps lock به طور تصادفی فعال نشده باشد.
  • اگر مطمئناً نمی توانید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید، می توانید از پیوند “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” در پنجره ورود برای ارسال رمز عبور جدید برای خود استفاده کنید. سپس پیوندی به آدرس ایمیل خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای بازنشانی رمز عبور خود استفاده کنید.
  • شاید سرورهای eBay از کار افتاده باشند. در صورت بروز خطا، تنها چیزی که کمک می کند این است که صبر کنید تا eBay دوباره کار کند. با این حال، به عنوان یک قاعده، این کار خیلی طول نمی کشد، زیرا eBay، به عنوان یک پورتال پربازدید، مشکلات را به سرعت حل می کند. در این صفحه می توانید بررسی کنید که آیا سایر کاربران خطاهایی را در eBay گزارش کرده اند یا خیر. اگر پیام های زیادی به طور همزمان در اینجا ظاهر می شود، ورود نه تنها برای شما، بلکه برای بسیاری از کاربران دیگر امکان پذیر نیست. بعداً دوباره وارد سیستم شوید.
  • اگر از eBay در تلفن هوشمند یا تبلت خود استفاده می کنید، هم برنامه و هم سیستم عامل موبایل اندروید یا iOS باید به روز باشند.