چگونه از بلیط 9 یورویی استفاده کردم تا بالاخره یک PS5 تهیه کنم

به هر حال درستش کردم اصلا سخت نبود فقط باید صبور بودم تا اینکه پیشنهاد درست مبلغ: 599 یورو برای نسخه دیسک، از جمله Horizon: Forbidden West و Gran Turismo 7 وجود داشت. همکار ما Peter Hryciuk، که همیشه نگاه ویژه ای به انواع معامله دارد، توجه من را به این پیشنهاد جلب کرد. این بسته تنها به صورت محلی در MediaMarkt Oldenburg به مناسبت بازگشایی در 28 ژوئیه در دسترس بود.

وقتی به اولدنبورگ می رسید، باید مسیر طولانی را پیاده طی کنید: از ایستگاه قطار تا MediaMarkt 5 کیلومتر خوب است. این هم مشکلی ندارد، بلیط 9 یورویی شامل اتوبوس می شد، اما چرا پاهای خود را دراز نکنید. به سلامتی Google Maps، که به سرعت شما را به آنجا می رساند، حتی اگر راه خود را ندانید.

شروع! اما مسابقه پلی استیشن 5 لغو شد

در همین حال، کارمندان MediaMarkt در حال حاضر در حال جشن گرفتن هستند و برای روز افتتاحیه آماده می شوند: ما چندین بار از بیرون صدای تشویق را می شنویم، و در درون همه حال و هوا می شود. اما آنها نمی خواهند ما را تا آخر منتظر نگه دارند: درها ساعت 8:58 صبح باز می شوند.

نتیجه گیری من: اگر از انتظار خسته شده اید، مراقب پیشنهادات محلی در منطقه خود باشید. و اگر باید کمی جلوتر باشد، به بلیط 9 یورویی فکر کنید: هنوز برای کل آگوست معتبر است – پس از آن خواهیم دید که چگونه پیش می رود. به هر حال: در راه بازگشت در قطار کاملاً متفاوت به نظر می رسید، بلیط 9 یورویی و تعطیلات خود را احساس می کند. اگر می خواهید مثل من این کار را انجام دهید، برای یک روز پرمشغله آماده شوید، اما قطعا ارزشش را دارد.



منبع

همه جا در صف امید مضطرب که احتیاط کرده اید که روز قبل همه نسخه ها را نخریده اید. همچنین به صورت آنلاین، برای مثال در MyDealz، می توانید بخوانید که اعضای باشگاه معامله خوبی به دست آورده اند. اگر فقط یک هفته زودتر تاریخ سفارشم را مستقیماً با سونی از دست نداده بودم. اونوقت الان دیگه نگران نباشم

انجام شد! یک پلی استیشن 5 کاملاً جدید اکنون در خانه من منتظر است تا دوباره به درستی بازی شود. برای مدت طولانی رسیدن به آن به اندازه کافی سخت بوده است. اما حالا کار کرد – بدون بلیط 9 یورویی هیچ کاری از دستش بر نمی آمد.

پلی استیشن 5

اکنون که توانستم پلی استیشن 5 را در دست بگیرم، این مرحله بعدی است:

عجله به MediaMarkt؟ بالاخره شروع شد!

مشکل: من در اولدنبورگ زندگی نمی کنم، پس چه کنم؟ سوار قطار منطقه ای شوید، بلیط 9 یورویی ماه جولای قبلاً پرداخت شده است و برای آن خاموش. دور: اصلا مشکلی نیست. اگرچه بلیط ارزان 9 یورو در ماه به قدری محبوب است که بسیاری از قطارها کاملاً شلوغ هستند – هنوز هم درست بعد از ساعت 5 صبح فضای زیادی وجود دارد. پس از همه، من می خواهم به موقع برای افتتاحیه برسم. قطار به همان اندازه خالی و وقت شناس است مانند ساعت سوئیسی – من دویچه بان را اینگونه ستایش می کنم.

… همه چیز آرام است. هیچ یک از مشتریان حاضر، همانطور که تقریباً انتظار داشت، مانند جمعه سیاه، به سرعت دویدند. مصمم اما آرام، به انبوهی از کنسول‌های پلی‌استیشن می‌رسیم. اگر به آخرین نسخه‌های PS5 در فروشگاه‌های آنلاین مختلف نگاه کنید – به‌روزرسانی مداوم وب‌سایت‌ها، مشتریانی که دیوانه‌وار روی خرید کلیک می‌کنند تا به نوعی در مقابل ارتش ربات‌های اسکالپر غلبه کنند – میتونست خیلی بدتر از این باشه.

PlayStation 5 Disk Edition را در آمازون مشاهده کنید

و بعد…

ساعت 8.36 در مقابل MediaMarkt آماده هستم، همه چیز از ساعت 9 صبح شروع می شود. قبل از من فقط 5 مشتری دیگر وجود داشت، همه به همین دلیل: برای گیر انداختن یک PS5. پشت سر من، صف طولانی تر می شود، هیجان در حال ایجاد است. از افراد دیگری که منتظر بودند متوجه شدم: روز قبل، اعضای باشگاه از MediaMarkt توانستند آن را به دست آورند. ظاهراً گفته شده است: پس از 1.5 ساعت فروخته شد، گفته می شود که 100 PS5 در 90 دقیقه از بازار خارج شده است.

بحران تراشه، کمبود منابع، توقف تحویل و تولید – تولیدکنندگان و خرده‌فروشان در حال حاضر به راحتی نمی‌توانند کالا را به مشتریان عرضه کنند. نه تنها تسلا، فولکس‌واگن یا ایکیا مشکل را می‌دانند. سونی با پلی استیشن 5 تقریباً به یک نماد تبدیل شده است – به ندرت هیچ دستگاه دیگری شبیه آن است سخت برای رسیدن به مانند کنسول نسل بعدی ژاپن.

در جستجوی PS5: به لطف بلیط 9 یورویی، کار کرد

شکار فلیکس گریوز

من جزو 10 نفر برتری هستم که آن روز پلی استیشن را به خانه می برند. حال و هوای صندوق خانه آرام است. در میان کسانی که می توانند PS5 را ایمن کنند، اتفاق نظر وجود دارد: آنها در هنگام خروج و در پارکینگ برای یکدیگر فریاد می زنند “خوش بگذرانید!”. راه درازی بود تا به اینجا رسیدیم که با هم پیمودیم، با اینکه همدیگر را نمی شناسیم.