چه کسی بهترین تعرفه تلفن همراه را دارد؟

مقایسه از Aldi Talk برنده پیشنهادهای پیش پرداخت برای مبتدیان در بسته ترکیبی S با 87.7 امتیاز است. کاربران عادی با Blau Allnet L Basic بهترین عملکرد را دارند، در حالی که برای کاربران مکرر 1&1 All-Net-Flat 5G L رتبه اول را در مقایسه دارد. دسته های استفاده از جمله با توجه به حجم داده مورد نیاز و سرعت اینترنت مورد نظر متفاوت است.



منبع

هنگام مقایسه تعرفه های زمان اجرا، کاربران مبتدی و عادی مقایسه شدند. نتایج تعرفه های هر دو پروفایل کاربری هر کدام با 50 درصد در رتبه بندی کلی گنجانده شده است.

قرارداد مناسب تلفن همراه باید با دقت انتخاب شود. اگر اشتباه می کنید، اگر از این پیشنهاد خوشتان نمی آید، دو سال در تعرفه های مدت دار گیر خواهید کرد. قبل از تصمیم گیری در مورد ارائه دهنده جدید یا قرارداد جدید، باید مقایسه ای انجام شود.

انتخاب زیادی از ارائه دهندگان و تعرفه های ارتباطات سیار در آلمان وجود دارد. نگه داشتن یک مرور کلی و یافتن قراردادی که برای شما مناسب تر است – این کار را فقط در کنار هم انجام نمی دهید. از این گذشته، بسیاری از مشتریان چیزهای مختلفی دارند که برای یک قرارداد تلفن همراه مهم است. اکنون یک مقایسه تخصصی پاسخی برای این دارد که کدام تعرفه واقعاً بهترین است.

محققان بازار مطمئن هستند: Fraenk بهترین قرارداد تلفن همراه برای مشتریان خصوصی است

فرانک به دلیل هندلینگ آسان، از جمله موارد دیگر، امتیاز خوبی کسب می کند. تعرفه با حجم داده 5 گیگابایتی (به Fraenk مراجعه کنید) تکمیل و از طریق برنامه کنترل می شود. اگر نوع eSIM را انتخاب کنید، زنده هستید با فرانک در ارتباطات سیار کاملا دیجیتال. هزینه 10 یورو در هر ماه، بدون هزینه اتصال یا سایر هزینه های پنهان، که با توجه به مقایسه یکی از امتیازات فرانک (منبع: Handelsblatt) است.

مطمئناً باید از این اشتباهات با گوشی هوشمند خود جلوگیری کنید:

عملکرد زیاد برای پول کم: Aldi Talk برنده مقایسه پیش پرداخت برای مشتریان آگاه از قیمت است

موسسه تحقیقات بازار SWI Finance دقیقاً یکی از این موارد را به نمایندگی از Handelsblatt ایجاد کرد و به یک نتیجه نسبتاً واضح رسید. فعلی بهترین تعرفه مدت برای مشتریان خصوصی در بازار آلمان از 23 پیشنهادی که برای مقایسه ارائه شده است، فرانک است. تعرفه شبکه تلکام با امتیاز 87.7 از 100 در مجموع در رتبه اول قرار گرفت، رتبه دوم تعرفه آبی (86.9 امتیاز، o2) و پس از آن پیشنهاد تعرفه از Aldi Talk در رتبه سوم (86.6) قرار گرفت. ).

پیشنهاد تلفن همراه فرانک را ببینید

برای مقایسه، محققان بازار، در میان چیزهای دیگر، پروفایل های کاربری ایجاد کردند که در الزاماتی که مشتریان در تعرفه خود قرار می دهند متفاوت است. حیاتی هستند علاوه بر مدت قرارداد، حجم داده ها و سرعت دانلود. همچنین سهمیه دقایق تلفنی و پیامک گنجانده شده است.