Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
چهارمین شبکه آلمانی اینجاست - مجله تکنولوژی فودزیلا

چهارمین شبکه آلمانی اینجاست

در مجموع سه مکان آنتن دهی در دو شهر آنچه در ابتدا برای سالها انتظار می رفت را شکل دهد شبکه چهارم همراه در آلمان. 1&1 رسما شروع به کار کرده است، ابتدا برخی از مشتریان در فرانکفورت آم ماین و کارلسروهه می توانند از طریق 1&1 آنلاین شوند. با این حال، نه با گوشی هوشمند و نه برای برقراری تماس – دقیقاً چیزی نیست که یک شبکه تلفن همراه برای آن در نظر گرفته شده است.

به تدریج، می توان حدس زد که با چهارمین شبکه تلفن همراه در آلمان، در واقع یک وجود خواهد داشت رقیب جدید برای سه اپراتور قبلی Telekom، Vodafone و Telefónica/o2 در حال رشد است – با وجود تاخیر قابل توجه. طبق الزامات پوشش از حراج فرکانس 2019، 1&1 در ابتدا قرار بود تا پایان سال 2022 بیش از 1000 دکل تلفن همراه فعال داشته باشد.

تعرفه تلفن های هوشمند فقط در تابستان موجود است از 1 و 1 در شبکه خودتان. از این گذشته، تا آن زمان، شبکه دیگر نباید تنها توسط دو شهر با مجموع سه مکان گسترش یابد، که در ابتدا دارای شکاف های بسیار بیشتری نسبت به پوشش است. طبق پیامی از 1&1، “در چند هفته آینده”. 50 برج سلولی اضافی عملی سازی. آنها در هامبورگ، اسن، دوسلدورف و مونیخ، در میان جاهای دیگر قرار دارند.

نه تنها شبکه تلفن همراه از 1&1 در سال 2023 در انتظار ما است، بلکه باید به این موارد نیز نگاه دقیق تری داشته باشید:

وعده های رئیس 1 و 1: به تعهدات سال 2030 عمل خواهد کرد

با این حال، در درازمدت، شروع ناموفق نباید شرکت را از مونتابور باز دارد: «با وجود تأخیرهای ماه‌های اخیر، ما مال خود را می‌خواهیم. تا پایان سال 2030 تعهد عرضه موجود از 50 درصد کل خانوارها رالف دومرموت، رئیس 1&1 اعلام می‌کند. “برای این منظور، حدود 12600 دکل رادیویی و بیش از 500 مرکز داده منطقه ای به بهره برداری خواهند رسید” – از 53 در هفته های آینده به 12600 قبل از سال 2030 – 1&1 هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد.



منبع

رقابت برای Telefónica/o2 و دیگر اپراتورهای شبکه آلمان سرانجام بلوک شروع را ترک کرد: شبکه تلفن همراه از 1&1 رسما آماده است. با این حال، هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا اینکه این رقابت واقعی برای ارائه دهندگان مستقر شود. زیرا 1&1 اولین قدم را بر روی پاهای کوتاه و لرزان برداشته است.

1&1

1&1 در راه اندازی شبکه تلفن همراه خود – بدون دسترسی برای دستگاه های تلفن همراه- دیر شده است

در این دو شهر، سه دکل اول با اثرگذاری فوری منتشر شده است. با این حال، در ابتدا فقط یک پیشنهاد تازه راه اندازی شده برای اینترنت روی آن اجرا می شود. شبکه 5G باید بتواند جایگزین اتصال خط ثابت کلاسیک برای خانه شود. کل 1 و 1 را با نام می فروشد “1&1 5G در خانه” – و مدتی آنجا می ماند.