چرا کنترلر جدید ایکس باکس باعث شکست گیمرها می شود؟

نتیجه: بسیاری از کاربران Reddit از خرید کنترلر جدید توصیه می کنند، اگرچه چند ویژگی مفید را با حداکثر 40 ساعت عمر باتری، دستگیره لاستیکی و قفل های کوتاه تر مو و یک بند انگشت قابل تنظیم ارائه می دهد.

بر اساس گفته های ایکس باکس، اگر هنوز نمی توانید این گزینه را در کنسول خود پیدا کنید، باید دوباره راه اندازی کنید. سپس ویژگی رنگارنگ باید در دسترس باشد.

کنترلر جدید Xbox Elite Wireless Series 2 – Core تنها چند روزی است که در دسترس است. با این حال، برای بسیاری از بازیکنان، پس از مدت کوتاهی این وضعیت به خوبی پیش نمی‌رود. مشکلاتی را که مشتریان مایکروسافت با آن دست و پنجه نرم می کنند را به شما می گوییم.

مایکروسافت ایکس باکس

کنترلر جدید Xbox با بازیکنان خراب می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از پست های متعدد در Xbox Series X Subreddit، به نظر می رسد که برخی از گیمرها کالاهای آسیب دیده یا فاقد عملکرد کامل را دریافت کرد داشتن. به عنوان مثال، کاربر Reddit TH_Rz تصاویری از کنترلر آسیب دیده خود را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد شخصی سعی کرده است که کنترلر را بشکند.

Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core

Xbox Elite Wireless Controller Series 2: اکنون رنگ های بیشتری در بازی وجود دارد

کنترلر جدید Elite Wireless Series 2 – Core for Xbox نسخه جایگزین Elite Series 2 است، بنابراین تلاقی بین کنترلرهای استاندارد و پیشرفته. با قیمت 129.99 یورو، ارزان نیست، اما به نظر می رسد کنترل کیفیت در مایکروسافت در این مورد خوابیده است.

حداقل در ویدیوی رسمی، کنترلر یک رقم خوب را کاهش می دهد:

اگر به هر حال کنترلر را خریده اید یا قصد خرید آن را دارید، حداقل می توانید رنگ بیشتری را وارد بازی کنید. ایکس باکس اعلام می کند که شما اکنون رنگ با دکمه های Xbox روی کنترلر شما مطابقت دارد و در نتیجه فردی کردن. همچنین می توانید حداکثر سه نمایه را ذخیره کنید که هر کدام دارای طرح نورپردازی خاص خود هستند.

دیگران مشکلاتی را با ضربه گیرها و سایر کلیدها به درستی ثبت نمی شوند. کاربران Reddit DamiK030 و THE_KING95 کلیپ های معناداری منتشر کرده اند.