چرا به نظر می رسد وودافون فقط در حال انجام یک چرخش فناوری به عقب است

Vodafone برای مدت طولانی به شبکه 5G در عملکرد مستقل متکی است:

برای مشتریان خصوصی در شبکه 4G، در نتیجه مرحله عملکرد عادی نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد. اما در مورد بارهای اوج شدید، وضعیت متفاوت است. حقیقت همچنین شامل موارد زیر است: اگر بخش‌هایی از طیف رادیویی تلفن همراه با برش شبکه رزرو شده باشد، بقیه، که برای همه مشتریان تلفن همراه باز است، کوچکتر می شود. در زندگی روزمره، این امر به سختی قابل توجه خواهد بود، به خصوص از آنجایی که توسعه تدریجی 5G در حال حاضر بار را بهتر توزیع می کند. با این حال، اگر تقاضا زیاد باشد، برش می تواند شبکه 4G را برای مصرف کنندگان تضعیف کند.



منبع

از این فناوری می توان در شبکه 5G تحت بارهای سنگین نیز استفاده کرد. همچنین را قادر می سازد عملیات ایمن، به عنوان مثال برای برنامه های کاربردی حیاتی، زمانی که ظرفیت کل شبکه در طول توسعه هنوز کم است، باید بتوانند به اتصال تلفن همراه تکیه کنند.

Vodafone شبکه 5G را به مستقل تبدیل می کند

حرکت Vodafone می تواند به ضرر مشتریان خصوصی باشد

5G آینده ارتباطات سیار است. Vodafone، و همچنین رقبای Telefónica/o2 و Telekom به طور مداوم شبکه های خود را گسترش می دهند. اما Vodafone در حال حاضر گامی در جهت مخالف برداشته است. این شرکت مستقر در دوسلدورف فناوری 5G را به شبکه 4G می آورد – و دلیل خوبی هم دارد.

وودافون

از 5G تا 4G: Vodafone فناوری جدید را وارد شبکه قدیمی می کند

Vodafone می‌خواهد از فناوری‌ای استفاده کند که در حال حاضر در شبکه 5G استفاده می‌شود و همچنین آن را به مشتریان در شبکه 4G ارائه می‌کند. مشتریان تجاری باید از آنچه به عنوان برش شبکه شناخته می شود بهره مند شوند. در اینجا، برش هایی از فرکانس های موجود در شبکه برای مشتریان رزرو شده است. اینطوری امکانش را فراهم می کنید یک اتصال تلفن همراه پایدار با وجود بارهای اوج

با 5G، سرعت داده موبایل بیشتر به تلفن های همراه بیشتر و بیشتر می شود. اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مدت هاست که بر روی اتصال 5G جامع برای مدل های جدیدتر بنا شده اند. شبکه‌های سه ارائه‌دهنده آلمانی در حال حاضر فعال بوده و دائماً در حال گسترش هستند. چگونه در تصویر جا می شود؟ Vodafone در حال حاضر یک گام از 5G به 4G؟

با توجه به Vodafone در حال حاضر در تجارت و صنعت، بسیاری از دستگاه های نهایی هنوز با 5G سازگار نیستند. به گفته گروه ارتباطات سیار دوسلدورف، با این حال، با برش شبکه، مشتریان تجاری همچنین می توانند روی پایدارترین و مطمئن ترین اتصال ممکن در شبکه 4G حساب کنند.