چرا انتظار برای سال 2024 ارزش آن را دارد

میکرو LED به عنوان جایگزین بهتری برای OLED در نظر گرفته می شود، هنوز هم می تواند باشد سطوح روشنایی بالاتر با دقت رنگ بالاتر، اما همچنان گرانتر از فناوری OLED کلاسیک یا Mini LED است. معرفی این فناوری با اپل واچ کاملاً قابل تصور است، زیرا اولین صفحه نمایش OLED اپل مدت ها قبل از آیفون در اپل واچ بود. با توجه به صفحه نمایش نسبتا کوچک، ساعت هوشمند برای نمایش چنین “آزمایش های نمایشگر” گران قیمت ایده آل است.

این ویژگی هنوز در هر اپل واچ وجود ندارد:

صحبت از “نمایشگر کوچک”. در مورد Apple Watch Ultra، این نه تنها می تواند Mirco-LED در سال 2024 داشته باشد، بلکه اندازه آن نیز افزایش می یابد. Pu نوید افزایش جریان را می دهد 1.93 اینچ تا 2.1 اینچ. به نظر کمی می رسد، اما به دلیل ابعاد فشرده در انتها، نسبتاً قابل مشاهده است. با این حال، لزوماً نباید قاب بزرگ‌تر باشد زیرا اپل می‌تواند به سادگی لبه‌های ساعت تیتانیومی را باریک کند.

اپل واچ سری 8 در مقایسه با نسل قبلی خود جهش بزرگی نبود و مدل های اپل واچ 2023 احتمالاً برای کسانی که منتظر ارتقای اساسی هستند کمی خسته کننده خواهد بود. کارشناس صنعت جف پو نیز همین را فرض می کند. انتظار می رود که فروش اپل واچ حتی در سال 2023 به دلیل “عدم ارتقاء قابل توجه”. فرو رفتن اراده. بسیار ناامید کننده است، اما از سوی دیگر به سال 2024 نیز امیدوار است (منبع: 9to5Mac).

Apple Watch Ultra در حال حاضر بسیار بیشتر از Apple Watch معمولی ارائه می دهد:

Apple Watch Ultra 2024: میکرو LED و صفحه نمایش بزرگتر

شایعات زیادی در مورد اپل واچ سری 9 فاش نمی کنند، اما یک متخصص در حال حاضر انتظار چیز بزرگی را ندارد. درعوض، می‌تواند ارزش انتظار برای سال 2024 را داشته باشد، زیرا اپل در حال برنامه‌ریزی یک ویژگی جدید قابل مشاهده است.

سیب

اپل واچ 9: در حال سقوط است

سپس، به گفته کارشناسان، اپل باید با آنها همراه شود میکرو LED یک فناوری صفحه نمایش کاملاً جدید است سازگار شود، اما نه برای اپل واچ 10 مورد انتظار آن زمان، بلکه در ابتدا برای اپل واچ اولترا.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل حتی اپل واچ اولترا را در سال جاری به‌روزرسانی خواهد کرد یا خیر، اما احتمالاً تا سال 2024 با فناوری میکرو ال‌ای‌دی به‌روزرسانی بزرگی انجام نخواهد شد. در هر صورت: اپل واچ اولترا جهش یافته به جدید اپل ساعت هوشمند Primus. مدل استاندارد بیش از پیش به پس‌زمینه سوق داده می‌شود، پیشرفتی که در آینده نیز خود را نشان خواهد داد.



منبع