Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
چراغ راهنمایی پمپ حرارتی نشان می دهد که آیا خانه شما برای پمپ حرارتی مناسب است یا خیر - مجله تکنولوژی فودزیلا

چراغ راهنمایی پمپ حرارتی نشان می دهد که آیا خانه شما برای پمپ حرارتی مناسب است یا خیر

اگر هنوز سیستم گرمایش گاز یا نفت دارید اما به خرید پمپ حرارتی علاقه مند هستید اما هنوز نمی خواهید یک مشاور انرژی دریافت کنید که بتواند به شما مشاوره حرفه ای بدهد، می توانید از چراغ راهنمایی پمپ حرارتی استفاده کنید (به وب سایت مراجعه کنید ). یک ارزیابی اولیه دریافت کنیدآیا پمپ حرارتی در خانه شما امکان پذیر است یا خیر. بر اساس بسیاری از پارامترها و انواع مختلف پمپ حرارتی، ارزیابی می شود که کدام نوع پمپ حرارتی می تواند مناسب باشد. یک مثال تصادفی در شهر ما:

یک پمپ حرارتی در این خانه امکان پذیر است. (منبع تصویر: GIGA)

در عوامل بسیاری در ارزیابی نقش اساسی دارند. از جمله نوع ساختمان یا اینکه آیا فاصله کافی تا ساختمان بعدی وجود دارد. این معمولا بزرگترین مشکل است، برای مثال در خانه های تراس دار. پمپ های حرارتی منبع هوا صدا تولید می کنند و بنابراین نباید خیلی نزدیک به ملک یا ساختمان دیگری قرار گیرند. در صورت عدم وجود فضا، ساختمان با رنگ قرمز یا زرد مشخص می شود.

پمپ های حرارتی در چند سال آینده نقش مهمی در مستقل ساختن بسیاری از خانوارهای آلمانی که با گاز یا نفت گرم می کنند از سوخت های فسیلی ایفا خواهند کرد. فقط یک متخصص می تواند تعیین کند که آیا یک خانه برای پمپ حرارتی مناسب است یا خیر. با این حال، می توانید ارزیابی اولیه را به صورت آنلاین در چراغ راهنمایی پمپ حرارتی در یک نقشه تعاملی دریافت کنید.

چراغ راهنمایی پمپ حرارتی ارزیابی اولیه را امکان پذیر می کند

اما باید واقعا فقط به عنوان اولین سرنخ استفاده می شود، زیرا در بسیاری از موارد می توان از پمپ های حرارتی نیز در جاهایی که طبق نقشه امکان پذیر نیست استفاده کرد. بنابراین اگر می خواهید بازسازی کنید، همیشه باید از یک مشاور انرژی حرفه ای استفاده کنید تا شما را در کل فرآیند راهنمایی کند.

یک سیستم خورشیدی می تواند انرژی لازم برای پمپ حرارتی را تامین کند:

پمپ های حرارتی بهتر و بهتر می شوند

نقشه تعاملی نیز فقط یک عکس فوری است. به ویژه در زمینه پمپ های حرارتی، به دلیل تقاضای زیاد و علاقه زیاد، در حال حاضر تحقیقات و پیشرفت های گسترده ای در حال انجام است. پمپ های حرارتی بیشتر و بیشتر دمای جریان بالاتری را ارائه می دهند و بنابراین می توانند در ساختمان های قدیمی نیز استفاده شوند. علاوه بر این، سطح سر و صدا کاهش می یابد. بوش اخیراً دو پمپ حرارتی را ارائه کرده است که بی صدا هستند. سپس می توان آنها را در مناطق مسکونی پرجمعیت نصب کرد.



منبع