پمپ حرارتی ارزان قیمت برای هر آپارتمان برای مقاوم سازی

کولر گازی اسپلیت یکی از این روش هاست. آنها هزینه نسبتا کمی دارند (آن را در آمازون بررسی کنید) و اساساً پمپ های حرارتی هوا به هوا بسیار کارآمد هستند که نه تنها برای سرمایش، بلکه برای گرمایش نیز قابل استفاده هستند. اما حتی پس از آن، نصب به این راحتی نیست. ایده Gradient از قبل در مسیر درستی قرار دارد. مطمئناً در آینده چند نوآوری دیگر در این زمینه وجود خواهد داشت.



منبع

میلیون ها خانوار در آلمان با گاز گرم می شوند و باید از شر آن خلاص شوند. پمپ های حرارتی راه حل هستند، اما همه نمی توانند تبدیل گران قیمت را بپردازند یا حتی آن را انجام دهند. این امر مستلزم کار بازسازی گسترده در ساختمان است. یک استارت آپ از ایالات متحده راه حلی پیدا کرده است. Gradient یک پمپ حرارتی ساخته است که به سادگی از پنجره آویزان می شود. مانند پمپ حرارتی واقعی یا تهویه مطبوع اسپلیت، کمپرسور در قسمت بیرونی و قسمت دیگری که خنک یا گرم می شود در داخل قرار دارد.

پمپ حرارتی Gradient یک میز کوچک ایجاد می کند. (منبع تصویر: گرادیان)

یک نیروگاه بالکن می تواند انرژی زیادی را برای خانواده شما تامین کند:

آیا این چیزی برای آلمان است؟

البته پمپ حرارتی Gradient برای آلمان در نظر گرفته نشده است، زیرا ما پنجره های دیگری را نصب کردیم. با این حال، ایده استارت‌آپ به وضوح نشان می‌دهد که نصب کلاسیک پمپ حرارتی در خانه یا آپارتمان در سنگ نیست. وقتی میلیون‌ها خانوار مجبور به تغییر پمپ‌های گاز به پمپ‌های حرارتی شوند، افراد باهوش‌تر روش‌هایی را برای مقاوم‌سازی آن‌ها در یک ساختمان موجود پیدا می‌کنند. بخاری های فن راه حلی ندارند:

پمپ حرارتی گرادیان از طریق یک چرخ چرخشی کوچک یا یک برنامه کنترل می شود. بنابراین می توانید گرما یا سرما را از هر جایی تنظیم کنید. کار تبدیل عمده ضروری نیست. اگر حرکت می کنید، می توانید به سادگی پمپ حرارتی را با خود ببرید. نقطه هزینه 1999 دلار آمریکا است، اگر خودتان نصب را انجام دهید (به Gradient نگاه کنید).

پمپ های حرارتی به عنوان راه حل آینده آلمان برای رهایی از گاز روسیه در نظر گرفته می شود. با این حال، نصب و هزینه های یک پمپ حرارتی بسیار بالا است و اغلب امکان تبدیل یک آپارتمان به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا تبدیل به خانه ابتدا باید یک فرآیند طولانی را طی کند. یک استارت آپ آمریکایی راه حلی را دارد که به شکل اصلاح شده می تواند برای آلمان نیز جالب باشد.

پمپ حرارتی گرادیان به سادگی در پنجره آویزان شده است