پلی استیشن دیگر تنها اسب نیست


سونی در گذشته پتانسیل رشد در بازار موبایل را دیده است. این شرکت برای اینکه بتواند در آینده خود را در آنجا تثبیت کند، استودیوی بازی سازی Savage را تصاحب کرده است و اکنون می خواهد بازی های پلی استیشن را برای تلفن های همراه نیز بیاورد.

سونی پلی استیشن

پلی استیشن: سونی استودیو را تصاحب می کند و بخش بازی های موبایل را تأسیس می کند

سونی مدتی است که به طور انحصاری بر روی کنسول های خود تمرکز نکرده است. با انتشار بازی‌های انحصاری سابق PS مانند Horizon: Zero Dawn، God of War، Marvel’s Spider-Man و دیگر عناوین برتر برای رایانه شخصی، این شرکت به جامعه اجازه می‌دهد تا به طور پیوسته رشد کند.

سونی در گذشته نیز با بخش موبایل معاشقه می کرد، اما به سرعت این ایده را کنار گذاشت. حالا که اشتیاق به بازی در دستگاه های تلفن همراه در حال افزایش است، این شرکت همچنین می خواهد به این قطار بازگردد.

به همین دلیل است که سونی پلی استیشن در وبلاگ رسمی از تصاحب استودیوی بازی سازی Savage خبر داد. گفته می شود که تیمی با استعداد با سال ها تجربه است که سال ها در حال توسعه بازی برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه بوده است. برای این تیم، سونی اکنون بخش جدید موبایل پلی استیشن استودیو را تاسیس کرده است، بخشی که مستقل از توسعه کنسول ما عمل می کند و بر تجربه های نوآورانه در حال حرکت بر اساس IP جدید و موجود پلی استیشن تمرکز خواهد کرد.”

بنابراین برنامه اکنون این است که مسیری مشابه با عناوین شخص اول برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مانند رایانه‌های شخصی را طی کنیم تا به گروه‌های هدف جدید دست یابیم.

هیچ بازی وجود ندارد، اما هنوز این برنامه‌ها نباید در گوشی شما گم شوند:

پلی استیشن: این تیم در حال حاضر روی اولین بازی کار می کند

اعلامیه در مورد تصاحب و تعهد جدید (قدیمی) در زمینه دستگاه های تلفن همراه تنها امروز منتشر شد، اما کار سختی در حال حاضر در پس زمینه انجام می شود.

طبق گفته سونی، تیم بخش موبایل PlayStation Studios در حال حاضر مشغول به کار است.در یک بازی اکشن جدید، اعلام نشده، ممتاز با سرویس زنده برای دستگاه های تلفن همراه“. اطلاعات بیشتری هنوز فاش نشده است (منبع: پلی استیشن).



منبع