پس از 70000 ساعت آموزش: هوش مصنوعی Minecraft احتمالا بهتر از شما بازی می کند

ممکن است در نگاه اول به نظر نرسد، اما Minecraft بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به سختی محدودیتی برای ذهن خلاق در این بازی وجود دارد، اما برای اینکه بتوانید همه اینها را پیاده کنید، باید چیزهای زیادی در مورد بازی بدانید. یک هوش مصنوعی دانش را با ساعت‌های بی‌شمار مواد ویدئویی به دست آورده است.

Minecraft: AI اکنون می تواند بازی را به تنهایی انجام دهد

برای رسیدن به این هدف، هوش مصنوعی در معرض ساعت ها و ساعت ها ویدیوهای Minecraft قرار گرفت. اکنون هوش مصنوعی قادر است به طور مستقل اقدامات اساسی مانند قطع کردن درختان، ساختن تخته، شنا، شکار و موارد دیگر را انجام دهد. ممنون برای کار بیشتر هوش مصنوعی اکنون حتی می تواند ابزار الماس بسازد، که حتی برای یک بازیکن باتجربه زمان زیادی می برد.

بازیکنان مختلفی مأمور شدند تا بازی خود را ضبط کنند

اگر در حال حاضر تمایلی به بازی Minecraft ندارید، بازی های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:



منبع

ویدیوهایی که هوش مصنوعی تماشا کرده بود بدون ویدیوهای معمولی یوتیوب. اینها به اندازه کافی آموزنده نیستند تا به عنوان راهنما عمل کنند و به ندرت حرکات کلید و ماوس را مشاهده می کنید.

تا کنون، هوش مصنوعی فقط با Minecraft آزمایش شده است، اما OpenAI مطمئن است که سیستم به اندازه کافی سازگار است. برای یادگیری استفاده عمومی از کامپیوتر.

بنابراین، شرکت OpenAI به بازیکنان دستور داد تا مهارت‌های اصلی Minecraft را ضبط و برچسب‌گذاری کنند. سپس حدود 70000 ساعت فیلم به این زبان تبدیل شدکه هوش مصنوعی می فهمد: داده های وارد شده به صورت دستی.

OpenAI، شرکتی که به تحقیق و استفاده از هوش مصنوعی اختصاص دارد، وظیفه توسعه یک الگوریتم آموزشی ویدئویی را بر عهده خود گذاشته است. بعد از سالها یک تیم موفق شد. با کمک الگوریتم، پروژه شما با بازی تعامل دارد، با شناخت موقعیت ها و استفاده از همان حرکات کلید و ماوس، که از بازیکنان انسانی کپی شده است.