Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
پس از یک فلاپ، تویوتا جدی می شود - مجله تکنولوژی فودزیلا

پس از یک فلاپ، تویوتا جدی می شود

به گفته یک منبع داخلی دیگر، باید دوباره یک SUV باشد. باید دید که آیا اختلاف نظر وجود دارد یا اینکه واقعاً یک SUV بسیار جمع و جور در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، باید یک SUV بزرگتر از bZ4X، یک سدان و حتی یک وجود داشته باشد پیکاپ تمام برقی می تواند در کار باشد

یک خودرو الکترونیکی اجاره کنید و حق بیمه زیست محیطی بگیرید

SUV جمع و جور: تویوتا مفهومی را ارائه می دهد که امید می دهد

سازنده خودرو با اطمینان می تواند اولین خودروی برقی تویوتا bZ4X را شروعی ناموفق بداند. اما ژاپنی ها نمی خواهند آن را کنار بگذارند. تا سال 2026، تویوتا قصد دارد پنج خودروی کاملاً الکتریکی دیگر را به اروپا بیاورد. یکی از آنها در حال حاضر به عنوان یک مفهوم نشان داده شده است و نشان دهنده پیشرفت های تعیین کننده است.

تویوتا: پنج خودروی الکتریکی جدید برای اروپا برنامه ریزی شده است

علاوه بر عنصر فرمان به سبک تسلا، فضای موجود نیز مثبت است. مقایسه مستقیم با bZ4X در اینجا است فضای خیلی بیشتر در اولین کراس اوور الکترونیکی تویوتا فضای پا وجود ندارد. طراحی معمولی خودروهای الکترونیکی در غیر این صورت با فاصله بین دو محور گسترده و برآمدگی های کوتاه در دسترس است که باید فضای بیشتری را در فضای داخلی نیز فراهم کند.

تویوتا همچنین کانسپت یک SUV جمع و جور دیگر را در بروکسل به نمایش گذاشت (در تصویر زیر مشاهده می کنید). bZ Compact SUV Concept هنوز نامی ندارد، اما به گفته Automotive News می تواند در سال 2025 با نام bZ3X منتشر شد. تویوتا در ارائه خود بر فناوری های پیشرفته تاکید دارد. صفحه نمایش های خمیده به ویژه هیجان انگیز هستند:

نگاهی به قسمت عقب نمایشگرهای خمیده در خودروی الکتریکی مفهومی و فضای بسیار بیشتر از آنچه در تویوتا معمول بوده است را نشان می دهد. (منبع تصویر: تویوتا)

هنوز کاملاً مشخص نیست که کدام خودروی برقی اولین خواهد بود، اما بازه زمانی مشخص است. خوب 2023 تویوتا می‌خواهد اولین مدل از پنج خودروی تازه وارد را عرضه کند. می تواند یک باشد ماشین الکتریکی کوچک همانطور که مت هریسون، رئیس اروپایی تویوتا، اکنون در رویداد سازنده در بروکسل تایید کرده است (منبع: اخبار خودرو).

مانند bZ4X، خودروی مفهومی بر اساس پلت فرم e-TNGA تویوتا ساخته شده است. این که آیا هنوز می تواند تا سال 2026 از نظر فنی ادامه یابد، باید دید. به گفته هریسون، مدل های جدید الکتریکی برای اروپا نشان می دهد که تویوتا به وضوح به خودروی الکتریکی باتری دار (BEV) متعهد است. از سوی دیگر، ارتباطات تویوتا همچنان در مورد رویکرد گسترده ای صحبت می کند که شامل هیبریدی ها و پلاگین هیبریدها و همچنین درایوهای هیدروژنی نیز می شود.



منبع

تویوتا با bZ4X یک فرود شکم انجام داده است. اکنون باید نشانه های واضحی وجود داشته باشد که خودروهای الکترونیکی ژاپنی در آینده عملکرد بهتری خواهند داشت. تویوتا در حال حاضر اولین نگاه خود را نشان داده است: تا سال 2026 در اروپا پنج مدل جدید باتری-برقی از سری bZ به بازار آورده شده است.

تویوتا می خواهد در آینده به قیمت خودروهای برقی توجه زیادی داشته باشد تا بتوانند با موتورهای احتراقی رقابت کنند: