پس از یک شکست بزرگ برای Apple TV+: Spider-Man استراحت می کند

در حالی که The Crowded Room یک اتفاق دیگر خارج از MCU برای هلند است، همچنین یک دژاووی ناخوشایند برای Apple TV+ وجود دارد: اخیراً، فیلم بلاک باستر اکشن-کمدی Ghosted که در آن کریس ایوانز بازیگر کاپیتان آمریکا یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده بود، نقدهای فاجعه‌باری را از بین برد. همکاری بین بازیگران مارول و Apple TV + منجر به دو شکست در سال جاری شده است – سرویس استریم اپل در واقع از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بر اساس مصاحبه ای، تام هالند، بازیگر مرد عنکبوتی، قصد دارد به مدت یک سال از بازیگری کناره گیری کند تا از سلامت روان خود مراقبت کند. نقش او در سریال Apple TV+ The Crowded Room او را احساساتی کرد و فشار بیش از حد حالا او فقط می خواهد استراحت کند.

سریال محدود The Crowded Room در حال حاضر در دسترس است در Rotten Tomatoes با رتبه فاجعه بار منتقد 11 درصد – حتی اگر از نظر تئوری بتوان این برش را با بررسی های بیشتر بهبود بخشید، اولین بررسی ها امید چندانی به پروژه Apple TV + نمی دهد. در عوض، سریال طولانی، متوسط ​​و خسته کننده توصیف می شود. (منبع: RottenTomatoes)

تلخ تر که سریال جدید The Crowded Room بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است – این سریال در حال حاضر 18 درصد در Rotten Tomatoes به شدت ناچیز است. (منبع: RottenTomatoes)

اتاق شلوغ: تریلر رسمی

به روز رسانی از 9 ژوئن 2023:

The Crowded Room یک سریال معمایی است که در آن تام هالند نقش دنی سالیوان را بازی می کندکه گفته می شود مرتکب جنایت وحشیانه ای شده است. بازپرس رایا گودوین با بازی آماندا سایفرید شروع به بررسی پرونده می کند و متوجه می شود که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. این مجموعه در 9 ژوئن 2023 در Apple TV+ در دسترس خواهد بود.

ستاره های Apple TV+ و MCU هنوز با هم نیستند

تریلر فیلم The Crowded Room را اینجا ببینید:

تام هالند، ستاره MCU اعلام کرد که در حال استراحت طولانی از بازیگری است – او از آخرین نقش خود بسیار خسته شده بود. متأسفانه، حضور در اتاق شلوغ اپل واقعاً ارزش این کار را نداشت.

اپل تی وی

در خارج از دنیای مارول، چندین سال است که همه چیز برای تام هالند یکنواخت بوده است. او به عنوان مرد عنکبوتی همیشه مورد تمجیدهای زیادی قرار گرفت، اما پروژه های دیگری مانند Uncharted یا Chaos Walking به شدت تکه تکه شدند. همین سرنوشت در حال حاضر آخرین سریال او را در +Apple TV رقم می زند – با این تفاوت که نقدهای اولیه برای The Crowded Room حتی بدتر است.

اتاق شلوغ: Apple TV+ علامت خود را از دست داده است

پیام اصلی از 7 ژوئن 2023:

اپل تنها ارائه دهنده استریم نیست که اشتباه می کند – دیزنی به زودی می تواند یک فرنچایز نمادین دیگر را خراب کند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع