این واقعیت که یوبی‌سافت دوباره ماجراجویی دزدان دریایی Skull & Bones را به تعویق انداخته است، باعث ناامیدی و تمسخر زیادی در جامعه می‌شود – و طرفداران Assassin’s Creed از قبل متعجب هستند که ناشر می‌تواند در مرحله بعد چه چیزی را امتحان کند.

کیش 4 پرچم سیاه قاتل

یوبی سافت Skull & Bones را ناامید و به تعویق انداخت

یوبی سافت در حال حاضر در حال عبور از آب های متلاطم است. ناشر نه تنها مجبور شد انتشار بازی دزدان دریایی Skull & Bones را دوباره به تعویق بیندازد، بلکه سه بازی دیگر را نیز که هنوز نامی از آنها ذکر نشده است، لغو کرد. طبق گفته این شرکت، به دلیل نتایج ناامیدکننده Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Just Dance، تخصیص مجدد بیشتر ضروری است. طرفداران با طنز چوبه دار به آخرین اخبار بد واکنش نشان دهید و گمان کنید که ناشر با ناامیدی به سراغ سری Assassin’s Creed خواهد رفت.

جامعه مشکوک به بازسازی Assassin’s Creed: Black Flag است

یک پست جدید Reddit نشان می دهد که چقدر اعتماد بازیکنان به پروژه های جدید Ubisoft کاهش یافته است: بنابراین جامعه انتظار دارد که ناشر به زودی سعی در بازسازی Assassin’s Creed: Black Flag خواهد کرد تا بتوانیم دوباره به یک پناهگاه امن بروم.

با توجه به اینکه Black Flag یکی از محبوب‌ترین آثار سری Assassin’s Creed است، بسیاری از نظر دهندگان این امر را بعید نمی‌دانند – اگرچه برای بسیاری حتی نیازی به بازسازی نیست زیرا نقاط قوت بازی اصلی هنوز به وضوح وجود دارد. اما پس از بسیاری از تصمیمات مشکوک در یوبی سافت و درام بی پایان درباره ماجراجویی دزدان دریایی Skull & Bones یک بازسازی پرسود اما خلاقانه، دیگر کسی را شگفت زده نمی کند. برخی حتی به این شرکت اعتماد دارند که بازسازی را بدتر کند. به طور کلی، نظرات از چندین جهت تصویر مطمئنی از آینده ناشر ارائه نمی دهند.

  • «پرچم سیاه به نظر من هنوز یکی از خیره کننده ترین بازی های بصری است. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم گرافیک در ریمستر چگونه بدتر به نظر می رسد.” (کاربر Reddit Richiieee)
  • “نه، به آنها ایده ای برای سرقت پول ندهید.” (کاربر Reddit Jonas_Sp)
  • «آنها می توانستند Black Flag 3 را تا الان انجام دهند. آنها می توانستند یک فرنچایز کاملاً جدید داشته باشند. اما نه، آنها تصمیم گرفتند ده سال را در یک Fortnite با قایق تلف کنند.” (کاربر Reddit MattVanAndel)

تریلر سینمایی Skull & Bones را اینجا ببینید:

جمجمه و استخوان | زنده باد دزدی دریایی – تریلر سینمایی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.