پرچم ساحلی چاپ پرچم ساحلی سفارش پرچم ساحلی

پرچم ساحلی چاپ پرچم ساحلی سفارش پرچم ساحلی

استفاده از پرچم ساحلی یکی از راه های تبلیغاتی مدرن جهت تبلیغ در محیط باز، نمایشگاه ها، فستیوال ها، ورزشگاه ها، جاده ها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و … می باشد. اگرچه قیمت دقیق البته به عواملی مانند اندازه، مدل و چاپ انتخابی (یک رو یا دو رو) بستگی دارد، پرچم های ساحلی کاملاً مقرون به صرفه هستند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که قیمت پرچم ها را با تبلیغات گران قیمت مانند آگهی های بازرگانی یا چاپ تراکت مقایسه کنید.

  • این طرح از پرچم ساحلی، محبوب ترین مدل پرچم ساحلی می باشد که علاوه بر زیبایی فضای مناسب جهت چاپ پرچم ساحلی در اختیار ما قرار می دهد.
  • مواد استفاده شده در تولید پایه پرچم از آلومینیوم ضد زنگ می باشد.
  • چاپ پرچم ساحلی یکی از ابزارهایی که به وسیله می توان کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد.
  • چاپ یا به صورت تک لایه و به صورت چاپ مستقیم انجام می شود که در این حالت رنگ از پارچه رد می شود و یا اینکه به طور غیر مستقیم انجام می شود که در این حالت پرچم ساحلی به صورت دو لایه تولید خواهد شد.
  • پرچم های بادبانی یا همان ساحلی معمولا در فضاهای باز و یا محیط های داخلی بزرگ استفاده می شود.
  • از پرچم ساحلی به عنوان راهکاری تبلیغاتی مدرن در محیط باز، نمایشگاه ها، فستیوال ها، ورزشگاه ها، جاده ها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و … استفاده می کنند.
یکی از طرح های پرچم مدرن که ریشه در طرح پرچم های کهن دارد پرچم ساحلی است . شاید به نظر این طرح پرچم جدید باشد اما اگر نگاهی به نبردهای دریایی و اهتزاز پرچم آن زمان در اسکله ها و مرزهای دریایی داشته باشید طرح پرچم ساحلی برایتان آشنا به نظر برسد . پرچم بادبانی از قدیمی ترین طرح های پرچم در دنیاست که ویژه نیروهای دریایی یک کشور بوده است . از دیرباز تا کنون این طرح پرچم مورد استفاده قرار میگرفته و اکنون در کنار نشان پرچم ملی در حوزه تبلیغات نیز از آن استفاده میگردد . ابعاد پرچم ساحلی طرح قطره ای همانند پرچم بادبانی دارای تنوع است.

ساعات کاری

یا بادبانی کلیه امور چاپ و تبلیغات در مجموعه ایده برتر به شکل صحیح و سریع صورت می پذیرد. مرکز چاپ و تبلیغات ترسیم به واسطه تجربه کاربردی و بهره گیری از خدمات چاپ آنلاین می تواند انواع چاپ تبلیغاتی را سریع و بصورت چاپ ارزان دردسترس شماعزیزان قراردهد. استفاده از نوع پارچه مناسب برای پرچم‌های ساحلی (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) نقش زیادی در حفظ رنگ و افزایش طول عمر آن دارد.

نیازی به توضیح ندارد که مراجعه به تولید کننده از نظر قیمت بسیار مقرون بصرفه میباشد . کارگاه تولیدی آبان پرچم با طرح های کاملا سفارشی پرچم ساحلی و سایر مدل های پرچم خدمات تولید و چاپ ارائه میکند . بدون شک همکاری مستقیم شما با کارگاه تولید پرچم میتواند بمراتب رضایت بخش باشد و در قرارداد های خود شما مستقیما با تولید کننده در تماس پرچم ساحلی هستید . پرچم ساحلی بادبانیراهکاری جدید ، مدرن و زیبا برای تبلیغ محصول یا فروشگاه یا مرکز خدماتی شما است. شما با داشتن پرچم ساحلی بهتر دیده می شوید و از رقبایتان متمایز خواهید شد.

طراحی و چاپ انواع پرچم های ایستاده تبلیغاتی را با نوژیک تجربه کنید. در کلیه مناسبت های رسمی و غیر رسمی تشریفاتی تدارکاتی داده میشود که در آن استفاده از پرچم یکی از اولویت های تدارکات محسوب میگردد چرا که چاپ اعلانیه ها اساس هر تشریفات است. چاپ روی پرچم هر بیننده ای را از دلیل برگزاری تشریفات آگاه میسازد و به همین خاطر است که باید از پرچمی استفاده شود که زمینه وسیعی برای چاپ داشته باشد. • جنس پارچه به کار رفته در این محصول راشل است که چاپ دیجیتال آن در مواجهه با نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و بور شدگی نمی شود. اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی از برند شما برای مخاطبین خواهد بود به ویژه اگر پرچم ساحلی به صورت هوشمندانه ای طراحی شده باشد.

چاپ پرچم  ساحلی در مناسبت ها