پرفروش ترین سری اپل: ارزان تر از هر آیفون

نسل دوم AirPods Pro در تریلر اپل

سامسونگ و شیائومی به وضوح بازنده هستند

خرید اینترنتی هدفون داخل گوشی Apple AirPods Pro (نسل دوم 2022) (با جعبه شارژ MagSafe)

به طور خلاصه، بازار هدفون های TWS در سه ماهه سوم سالانه تنها 6 درصد رشد کرد. اپل به وضوح می تواند در این امر مشارکت کند و احتمالاً در سه ماهه کریسمس جاری دوباره افزایش خواهد یافت.



منبع

بیایید در مورد آیفون صحبت نکنیم. زیرا یک خط تولید در سایه تلفن همراه از محبوبیت ویژه ای در اپل برخوردار است. ایرپادها در حال حاضر مانند کیک های داغ به فروش می رسند.

سیب
کارشناسان بازار Canalys توضیح ساده ای برای موفقیت اخیر اپل دارند. این نسل دوم AirPods Pro است که فروش اپل را افزایش می دهد. گفته می شود که اپل تنها در سه ماهه سوم 4.2 میلیون دستگاه از آنها را فروخته است که در نهایت 20 درصد از کل فروش ایرپادها را تشکیل می دهد. بد نیست با توجه به اینکه هدفون ها فقط از سپتامبر در دسترس بودند.

ایرپادها همیشه بسیار محبوب بوده اند، اما اپل در سه ماهه گذشته توانست منتظر ارقام فروش بالایی باشد. هدفون های کوچک در حال تبدیل شدن به پرفروش مخفی. همه اینها بر اساس آخرین ارقام محققان بازار Canalys است.

AirPods: پرفروش‌ترین پرفروش اپل رشد 34 درصدی را نشان می‌دهد

ارزان نیست، اما ارزان تر از هر آیپوهون جدید – AirPods Pro 2:

خرید اینترنتی هدفون داخل گوشی Apple AirPods Pro (نسل دوم 2022) (با جعبه شارژ MagSafe)

راز موفقیت فعلی:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/10/2022 04:06

در سه ماهه سوم سال 2022، در مجموع 23.8 میلیون هدفون اپل به فروش رسید. این اعداد علاوه بر AirPods شامل هدفون های Beats نیز می شود که آن ها نیز متعلق به اپل هستند. از سوی دیگر، در مدت مشابه سال گذشته، «تنها» 17.8 میلیون دستگاه وجود داشت. خط پایین یک رشد 34 درصدی. اپل با قرار گرفتن در این راه، نه تنها از جایگاه اول در میان ایرفون های TWS دفاع می کند، بلکه می تواند سهم بازار خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد – از 24.6 درصد به 30.9 درصد.

از سوی دیگر، سامسونگ بازنده است. اگرچه آنها هنوز در رتبه دوم هستند، اما باید یکی داشته باشند ضرر 15 درصدی تایید کنید. در حالی که کره جنوبی 8.7 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم سال 2021 فروخت، این میزان در سال جاری تنها 7.4 میلیون دستگاه بود. بنابراین سهم بازار از 12 درصد به تنها 9.6 درصد کاهش می یابد. برای شیائومی بدتر به نظر می رسد، زیرا چینی ها در حال شکست هستند کل 31 درصد نسبت به سال قبل و هم اکنون تنها 4.4 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.