Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
پرداخت هزینه برق و گاز: مروری بر کمک های مالی - مجله تکنولوژی فودزیلا

پرداخت هزینه برق و گاز: مروری بر کمک های مالی

تورم باعث نگرانی زیادی در میان مردم شده است، اما شما تنها نیستید: انواع مختلفی از کمک ها توسط ادارات و دولت ارائه می شود. ما به شما یک نمای کلی ارائه می دهیم.

علاوه بر این، از پایان اکتبر 2022، کارفرمایان توانسته اند به کارکنان خود پول بدهند حق بیمه تعدیل تورم بدون مالیات پرداخت تا 3000 یورو (منبع: دولت فدرال). این مزایا تا پایان سال 2024 به کارکنان قابل انتقال است. مهم: همین است برای پرداخت داوطلبانه.

آیا یک نیروگاه بالکن ارزش صرفه جویی در مصرف برق را دارد؟ می توانید در ویدیوی ما بدانید:

کمک به بازنشستگان

با این وجود، در صورت داشتن مشکل پرداخت می توانید با مرکز کاریابی یا اداره رفاه اجتماعی تماس بگیرید. بسته به هزینه یا به طور کامل پذیرفته شده یا مثال به عنوان اعتبار اعتبار داده شده است.

خوب است بدانید: به طور کلی آن را ارائه دهید اداره رفاه اجتماعی و مرکز کاریابی امکان حمایت مالی همچنین برای کسانی که کمک های دولتی دریافت نمی کنند (Hartz IV، کمک هزینه کودک، کمک هزینه مسکن، BAföG، و غیره). یکی با حقوق خودش بمیره قبض برق یا گاز اگر نمی توانید پرداخت کنید، می توانید با مقامات مربوطه تماس بگیرید. با این حال، این فقط اعمال می شود برای پرداخت های معوقه یا بدهی (چون مثلاً از شرکت برق یا گاز معوق درخواست کردید). از سوی دیگر، دفاتر کسورات عادی ماهانه را بر عهده نمی گیرند (منبع: MDR).

پس انداز کردن پول در زندگی روزمره بسیار آسان است

آیا فرصت کار از خانه را دارید یا باید مرتب رفت و آمد کنید؟ آن وقت شاید بتوانید از ماشین پیاده شوید تغییر به حمل و نقل عمومی یا کارپول تشکیل دهید. این باعث صرفه جویی در هزینه های بالای سوخت می شود.

سلب مسئولیت: محدودیت های مالی می تواند یک فشار باشد – و نه فقط برای کیف پول. اگر در این زمان چالش برانگیز به کمک نیاز دارید، می توانید با این مراکز تماس بگیرید:

  • مشاوره تلفنی (در سراسر کشور): 0800 111 0 111 یا 0800 111 0 222 (تماس رایگان، در دسترس 24/7)
  • تلفن اطلاعات کمک های افسردگی آلمان: 0800 33 44 533 (تماس رایگان، روزهای هفته در دسترس است).
  • Psychenet.de برای کمک های منطقه ای (درمان های سرپایی و بستری، خودیاری و غیره)

حمایت مالی از دولت و سازمان ها

کمک به کارمندان

گیرندگان Hartz IV نیز قبلاً یکی دارند یارانه بیش از 200 یورو دريافت كردن. اما مانند سایر یارانه ها، این یارانه تنها کسری از هزینه های تورم واقعی را پوشش می دهد. هزینه های فزاینده انرژی همیشه توسط مرکز کار پوشش داده نمی شود، اما دریافت کنندگان هارتز IV ممکن است مجبور شوند خودشان آن را بپردازند (منبع: Stuttgarter Nachrichten).

GIGA توصیه می کند

در مصرف گاز، برق و آب صرفه جویی کنید

صحبت از BAföG: کمک های اضطراری از پاییز 2022 در دسترس بوده است، که برای دانش آموزان و دانشجویان در شرایط بحرانی که در غیر این صورت تحت شرایط عادی BAföG دریافت نمی کردند، اجرایی می شود (منبع: دولت فدرال).

همینطور در حال حاضر یارانه گرمایش برای دریافت کنندگان BAföG بیش از 230 یورو پرداخت شده که دیگر با والدین خود زندگی نمی کنند. علاوه بر این، کمک مالی دوم به مبلغ 345 یورو برای اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است.

ارزشش را هم دارد هزینه های ثابت از طریق آن بروید و ببینید آیا کاری می توانید در مورد آن انجام دهید. به عبارت دیگر: آیا باید حساب خود را تغییر دهید زیرا هزینه های مدیریت حساب جاری بسیار زیاد است؟ مال شما چطور بیمه ها بیرون؟ آیا می توانید قراردادهای پوچ (مثلاً برای شیشه پنجره) یا بخشی از بیمه اضافی غیر ضروری را فسخ کنید؟ پرداختن به چنین موضوعاتی برای بزرگسالان همیشه سرگرم کننده نیست، اما کمک می کند بهتر به امور مالی خود توجه کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

2022 همه چیز را دارد: در حالی که می‌توان به آرامی امیدها را افزایش داد که به‌رغم همه‌گیری کرونا، وضعیت عادی بازگردد، اما این با جنگ تجاوزکارانه روسیه در فوریه امسال از بین رفت. عواقب: افزایش قیمت مواد غذایی و افزایش هزینه برق و گاز. هر چقدر هم که وضعیت می تواند ترسناک باشد، کمک وجود دارد. ما گزینه های مختلفی را به شما نشان خواهیم داد که می توانند به شما کمک کنند.

حتی بازنشستگان نیز تا اواسط دسامبر خواهند بود نرخ ثابت قیمت انرژی 300 یورو ناخالص تعلق گرفت. از آنجایی که مبلغ از طریق اداره بازنشستگی مربوطه منتقل می شود، دریافت کنندگان نیازی به پر کردن درخواست ندارند. مهم است که محل سکونت شما در آلمان باشد و در تاریخ 1 دسامبر مستمری سالمندی، بازماندگان یا از کارافتادگی دریافت کنید (منبع: دولت فدرال).

کمک برای هارتز IV

اما می توانید در زندگی روزمره نیز پس انداز کنید. Stiftung Warentest (نسخه 11/2022) نکاتی را ارائه می دهد که به راحتی قابل اجرا هستند. هنگام خرید به قیمت ها دقت کنید همچنین مقادیر کیلوگرم را مقایسه می کند احتمالاً به صورت عمده صرفه جویی کنید. همچنین می توانید هنگام خرید محصولات بدون نام، پس انداز کنید.

در اوایل سپتامبر، کارمندان کمک هزینه انرژی ناخالص بیش از 300 یورو را در فیش دستمزد خود کشف کردند که برای کمک به افزایش هزینه های انرژی در نظر گرفته شده است. در بالای آن در حال حاضر در دسامبر پیش پرداخت گاز توسط دولت بر عهده گرفته می شود اراده. علاوه بر این، از بهار 2023 می توان انتظار یک ترمز قیمت گاز را داشت که قیمت گاز در هر کیلووات ساعت را از 12 سنت متوقف می کند. نکته خوب: ترمز قیمت گاز به صورت گذشته از اول ژانویه 2023 اعمال می شود.

می توانید در مقاله جداگانه ما درباره ترمز قیمت بنزین بیشتر بدانید:

کمک به دانش آموزان

اگر در اواسط تحصیل یا دوره کارآموزی در یک آموزشگاه حرفه ای هستید، پس از درخواست، یک بار به شما تعلق می گیرد. نرخ ثابت انرژی غیر مشمول مالیات 200 یورو پرداخت شده (منبع: دولت فدرال). درخواست از 21 دسامبر 2022 به صورت آنلاین قابل پردازش است و مبلغ آن در ابتدای سال آینده قابل پرداخت است. دانشجویانی که شغل پاره وقت دارند – مانند سایر کارمندان مشمول مالیات بر درآمد – نرخ ثابت قیمت انرژی 300 یورو دریافت می کنند.