پخش زنده ZDFneo را به صورت رایگان در رایانه شخصی، تلویزیون و تلفن همراه خود تماشا کنید

اپل (آیفون، آی پد)

ZDF Mediathek

علاوه بر این، سریال های بین المللی مانند “30 Rock”، “Ray Donovan” یا “The Rookie” بارها و بارها در اولین پخش تلویزیونی رایگان پخش می شوند. از سپتامبر 2021، قسمت‌های جدید مجله بازی «بازی دو» نیز در اینجا قابل مشاهده است.

ZDFneo برای برنامه هایی مانند “Kessler ist…”، “Blockbustaz” و سریال جنایی آلمانی-بلژیکی “Dunkelstadt” شناخته می شود. “ZDF Magazin Royale” با Jan Böhmermann که اکنون در ایستگاه اصلی در حال اجرا است و نمایش آشغال محبوب “Bares for Rares” نیز در ZDFneo شروع به کار کردند.

از آنجایی که ZDFneo یکی از پخش‌کننده‌های عمومی است، پخش زنده رایگان در دسترس است – حداقل اگر هزینه‌های پخش را نادیده بگیرید. می توانید پخش زنده رسمی پخش کننده را در وب سایت ZDF بیابید.

به پخش زنده رسمی ZDFneo

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خدمات عمده پخش تلویزیونی مانند Zattoo، Joyn & Co. ZDFneo را در کنار بسیاری از کانال های دیگر در برنامه خود دارند. با اکثر ارائه دهندگان، می توانید پخش کننده های عمومی را با یک حساب کاربری رایگان نیز تماشا کنید. اگر می‌خواهید انتخاب بیشتری از کانال‌ها، کیفیت HD یا سایر ویژگی‌ها داشته باشید، باید به گزینه‌های اشتراک برای خدمات نگاهی بیندازید.

در جدول زیر یک نمای کلی از ارائه دهندگان مختلف ارائه دهنده پخش زنده ZDFneo، هزینه ها و عملکردهای اضافی را مشاهده خواهید کرد:

پیشنهاد دهنده بسته (قیمت/ماه) کانال کارکرد
جوین
  • رایگان (پشتیبانی از آگهی)
  • به علاوه (6.99 یورو)
کانال های عمومی با کیفیت HD، بدون نیاز به حساب کاربری، محتوای درخواستی، فقط به علاوه: سریال ها و فیلم های انحصاری و کانال های خصوصی با کیفیت HD
MagentaTV تلویزیون پولی و کانال‌های ورزشی قابل رزرو، ضبط‌کننده‌های ابری، کتابخانه بزرگ و MagentaTV Originals
waipu.tv
  • رایگان
  • راحتی (5.99 یورو)
  • کامل (12.99 یورو)
  • ZDFneo در SD (+85 کانال بیشتر)
  • ZDFneo HD (+125 کانال اضافی)
  • ZDFneo HD (+181 کانال بیشتر)
فقط در گزینه‌های پولی: ضبط ابر، پخش مکث، کانال‌های تلویزیون پولی قابل رزرو هستند (شامل در Perfect)
Zattoo
  • رایگان
  • حق بیمه (9.99 یورو)
  • نهایی (13.99 یورو)
ضبط کننده ابری (فقط نهایی)، بسته های تلویزیون اضافی را می توان رزرو کرد، راه اندازی مجدد و مکث زنده، محتوای درخواستی

اگر نمی‌خواهید پخش زنده ZDFneo را تماشا کنید، اما می‌خواهید آن‌ها را ضبط کنید، هر آنچه را که باید بدانید را در مقاله زیر خواهید یافت:

درباره ZDFneo

از طریق برنامه رسمی ZDF می توانید کانال را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود (اندروید، اپل) تماشا کنید. علاوه بر پخش زنده از ZDFneo، استریم های ZDF، ZDFinfo، 3sat، Phoenix، arte و KIKA و همچنین محتوای کتابخانه رسانه ZDF را برای بازیابی به شما ارائه می دهد.

در لیست کانال ها، ZDFneo اغلب بسیار عقب است. برادر کوچک ZDF نکات بسیار باکلاس و خودی در برنامه دارد. اگر نمی خواهید برای مدت طولانی کانال را جستجو کنید یا دیگر تلویزیون ندارید، می توانید ZDFneo را به صورت آنلاین در پخش زنده تماشا کنید. در اینجا می توانید دریابید که چگونه می توانید ایستگاه را در لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت خود تماشا کنید.

خدمات پخش جریانی در یک نگاه
اکنون ZDFneo HD را با Joyn در پخش زنده ببینید

ZDFneo HD: پخش زنده رسمی (مرورگر و برنامه)

در سال 2009، ZDFneo جایگزین کانال مستند قبلی Zweites Deutsches Fernsehen شد و مانند One، در نظر گرفته شده است تا برنامه های هوشمند و سرگرم کننده را برای گروه هدف 25-49 به دور از کانال های عمومی معمولی ارائه دهد.

اندروید

کتابخانه رسانه ZDF و تلویزیون زنده

کتابخانه رسانه ZDF و تلویزیون زنده

پخش زنده رسمی صدا و سیما نمی تواند هر برنامه ای را به دلایل مجوز ارائه دهد. در موارد معدودی، ممکن است محتوایی مانند برخی فیلم‌های بلند، پخش‌های ورزشی یا سریال‌های خارجی مجاز به ارسال از طریق اینترنت نباشد.

پخش زنده HD از طریق خدمات پخش تلویزیونی (MagentaTV، Zattoo & Co.)

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

چگونه فیلم و سریال تماشا می کنید؟

ZDF آنلاین