پخش زنده Arte HD را به صورت رایگان در رایانه شخصی، تلویزیون و تلفن همراه خود تماشا کنید

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

چگونه فیلم و سریال تماشا می کنید؟

علاوه بر این، این ایستگاه مرتباً مستندهای باکیفیت و فیلم های پیچیده ارائه می دهد. به خصوص در برنامه های شبانه، اغلب فیلم های کلاسیک، فیلم های هنری، فیلم های صامت، مرواریدهای عجیب و غریب هنری و فیلم های کوتاهی را می یابید که هرگز در کانال های دیگر پیدا نمی کنید. البته کنسرت، نمایش، اپرت و هر چیز دیگری که در صحنه های کوچک و بزرگ می گذرد را نباید از برنامه صدا و سیمای فرهنگی کم کرد. Arte به خاطر ترکیب شادی برنامه پخش در شب‌های موضوعی یا حتی روزهای مضمون کامل شناخته شده است. سپس مستندها، فیلم‌ها و محتوای دیگر با موضوعی خاص یکی پس از دیگری پخش می‌شوند.

همچنین می‌توانید جریان پخش زنده و محتویات کتابخانه رسانه را در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها (اندروید، اپل)، تلویزیون‌های هوشمند، استیک‌های پخش جریانی و غیره از طریق برنامه Arte (آلمانی و فرانسوی) یا برنامه‌های ARD و ZDF تماشا کنید. (آلمانی) ببینید:

شما اصلاً پخش زنده نمی خواهید، بلکه فقط می خواهید برنامه ها را ضبط کنید؟ همه چیزهایی که باید بدانید را می‌توانید در اینجا پیدا کنید: دانلود کتابخانه رسانه – رکورد ARD، ZDF، Arte & Co. (Windows & Mac).

Arte- اطلاعات

مانند همه پخش‌کنندگان عمومی، برخی از برنامه‌ها ممکن است به دلایل مجوز از طریق پخش زنده رسمی ارائه نشوند. به عنوان مثال، پخش کننده مجاز به پخش برخی فیلم های بلند یا سریال های خارجی از طریق اینترنت، یعنی از طریق پخش زنده نیست.

بیشتر جریان‌های زنده Arte

اپل (آیفون، آی پد)

ARTE
کتابخانه رسانه ای ARD
ZDF Mediathek

ایستگاه تلویزیونی Arte را می توان به صورت رایگان در مرورگر در جریان مستقیم مشاهده کرد. از آنجایی که Arte Deutschland به طور مساوی به ARD و ZDF تعلق دارد، می توانید پخش زنده HD را با موسیقی متن آلمانی در وب سایت های هر دو پخش کننده پیدا کنید. اگر می خواهید کانال را به زبان فرانسوی تماشا کنید، باید از جریان در وب سایت رسمی Arte استفاده کنید.

به پخش زنده رسمی Arte بروید
به جریان زنده Arte از طریق ARD
به جریان زنده Arte از طریق ZDF
شبکه تلویزیونی آلمانی-فرانسوی Arte از سال 1992 روی آنتن می رود و به هنر و فرهنگ می پردازد. علاوه بر “آرت ژورنال”، یک برنامه خبری که موضوعات خبری کلاسیک و سیاسی را با محتوای فرهنگی ترکیب می کند، این ایستگاه در درجه اول قالب های گزارش تولید می کند. «Karambolage»، «Zu Tisch» و «Re:» در درجه اول درباره تفاوت‌های فرهنگی، مشکلات و زندگی واقعی اروپایی‌ها هستند.

ZDF آنلاین

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگر نمی‌خواهید دائماً بین وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها جابه‌جا شوید، می‌توانید Arte را در سایر سرویس‌های پخش تلویزیونی با یک حساب کاربری رایگان نیز تماشا کنید. اگر می‌خواهید انتخاب بیشتری از کانال‌ها، کیفیت HD، عملکردهای ضبط و سایر ویژگی‌ها داشته باشید، باید به گزینه‌های اشتراک سرویس‌ها نگاهی بیندازید. ما ارائه دهندگانی که Arte را در جریان زنده نشان می دهند در اینجا در یک نمای کلی خلاصه کرده ایم:

پیشنهاد دهنده بسته (قیمت/ماه) کانال کارکرد
جوین
  • رایگان (پشتیبانی از آگهی)
  • به علاوه (6.99 یورو)
کانال های عمومی با کیفیت HD، بدون نیاز به حساب کاربری، محتوای درخواستی، فقط به علاوه: سریال ها و فیلم های انحصاری و کانال های خصوصی با کیفیت HD
تلویزیون سرخابی تلویزیون پولی و کانال‌های ورزشی قابل رزرو، ضبط‌کننده‌های ابری، کتابخانه بزرگ و MagentaTV Originals
تلویزیون Waipu
  • رایگان
  • راحتی (5.99 یورو)
  • کامل (12.99 یورو)
  • Arte در SD (+85 کانال دیگر)
  • Arte HD (+125 کانال بیشتر)
  • Arte HD (+181 کانال بیشتر)
فقط در گزینه‌های پولی: ضبط ابر، پخش مکث، کانال‌های تلویزیون پولی قابل رزرو هستند (شامل در Perfect)
Zattoo
  • حساب رایگان
  • حق بیمه (9.99 یورو)
  • نهایی (13.99 یورو)
ضبط کننده ابری (فقط نهایی)، بسته های تلویزیون اضافی را می توان رزرو کرد، راه اندازی مجدد و مکث زنده، محتوای درخواستی

اندروید

ARTE
کتابخانه رسانه ای ARD
کتابخانه رسانه ZDF و تلویزیون زنده

کتابخانه رسانه ZDF و تلویزیون زنده

Arte کانال فرهنگی فرانسوی-آلمانی پخش کننده های ARD، ZDF و France Televisions است. پخش عمومی را می توان به صورت رایگان و HD در پخش زنده مشاهده کرد. در اینجا می توانید دریابید که چگونه می توانید ایستگاه را به صورت آنلاین روی لپ تاپ، تلفن هوشمند، تبلت یا تلویزیون تماشا کنید.

خدمات پخش جریانی در یک نگاه

هم اکنون پخش زنده Arte HD را در جوین ببینید

پخش زنده رسمی Arte