پایتون و فتوشاپ را به صورت آنلاین یاد بگیرید

آیا دوست دارید بتوانید با مهارت های جدید برای مذاکره حقوق بعدی امتیاز کسب کنید؟ با Udemy کار می کند: فرقی نمی کند که یک توسعه دهنده وب آینده نگر باشید، حرفه ای پایتون یا فتوشاپ فیلیپ. پلتفرم آنلاین دوره های آنلاین کوتاه مدت را با قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه می دهد. نحوه عملکرد آن را توضیح خواهیم داد.

با Udemy یک حرفه ای پایتون یا فتوشاپ شوید

اگر دوره‌ای را پیدا کرده‌اید که مورد علاقه‌تان است، می‌توانید آن را مستقیماً آنلاین رزرو کرده و شروع کنید. اگر در نهایت می خواهید عکس ها و تصاویر خود را به جای مهارت های Photoshop Philip در سطح حرفه ای ویرایش کنید، خواهید دید کلاس استاد فتوشاپ در میان چیزهای دیگر، یک پیشنهاد مناسب برای کاهش یافته است 12.99 یورو به جای 119.99 یورو (اکنون پیشنهاد را در Udemy ببینید).

به دوره فتوشاپ در Udemy

کسانی که به کلاسیک طراحی وب علاقه دارند، با دوره کامل HTML5 و CSS پیشنهاد ترکیبی ایده آل با انتقال دانش عمیق در مورد اصول اولیه، سیستم های شبکه، جعبه های انعطاف پذیر و بخش عملی بزرگ، که در آن وب سایت خود را تکمیل می کنید (اکنون پیشنهاد را در Udemy بررسی کنید). Udemy نه تنها تئوری را به شما ارائه می دهد، بلکه ترکیبی عالی برای به کارگیری دانش جدید خود فوراً. اکنون می توانید دوره را برای مدت کوتاهی دریافت کنید 14.99 یورو به جای 139.99 یورو.

به دوره HTML5 و CSS در Udemy

Udemy چگونه کار می کند؟

منبع تصویر: Udemy
در Udemy یک پلت فرم دوره آنلاین است بیش از 213000 محتوای دوره – شما می توانید پیشنهاد مناسب خود را از دسته بندی های مختلف مانند طراحی، توسعه، بازاریابی، فناوری اطلاعات و نرم افزار، و همچنین توسعه شخصی، کسب و کار، عکاسی، امور مالی و حسابداری و همچنین سبک زندگی، موسیقی، سلامت و تناسب اندام و علم و … انتخاب کنید. تدریس (اکنون پیشنهاد را در Udemy مشاهده کنید).

با بوت کمپ پایتون شما یک دوره کامل (از مبتدی تا حرفه ای) شامل دستورالعمل برای ارزیابی های علم داده و فراگیری ماشین (اکنون پیشنهاد را در Udemy ببینید). در این دوره شما گام به گام و با سرعت خود همه چیز را در مورد اصول اولیه پایتون، برنامه های وب، خزنده ها، numpy، پانداها، ماژول ها، OOP، IO و موارد دیگر خواهید آموخت – همیشه با استفاده از مثال های ساده توضیح داده شده است. Udemy در حال حاضر قیمت آن را کاهش داده است 9.99 یورو به جای 94.99 یورو.

به دوره پایتون در Udemy بروید

این شامل:

  • 21 ساعت ویدیوی درخواستی
  • 1 مورد
  • 90 مطلب برای دانلود در دسترس است
  • وظایف
  • مدرک اتمام کار

اگر از قبل میدانید که در آن می‌خواهید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و دانش جدیدی کسب کنید، می‌توانید موضوع خاصی را در وب‌سایت Udemy جستجو کنید. از طرف دیگر، همیشه می‌توانید دوره‌های الهام‌بخش را در دسته‌های فردی پیدا کنید، که هر ماه محتوای جدیدی اضافه می‌کنند. به عنوان مثال، شما می خواهید همه چیز را در مورد پایتون بدانید و هنوز هیچ دانشی ندارید یا می خواهید دانش خود را عمیق تر کنید؟

منبع تصویر: Udemy
آلمانی زبان مادری شما نیست یا دوست دارید از دوره ها برای مشاغل خارج از کشور استفاده کنید و اصطلاحات فنی مناسب را بلافاصله یاد بگیرید؟ مشکلی نیست: به عنوان یک بازار جهانی پیشرو، دوره ها در دسترس شما هستند بیش از 75 زبان آماده است و می تواند از طریق دسکتاپ، موبایل یا برنامه استفاده شود – بنابراین شما همیشه محتوای مناسب خود را پیدا خواهید کرد. برجسته: Udemy در حال حاضر قیمت های مبتکرانه ای را در فروش در ابتدای سال و تا پایان سال به شما ارائه می دهد 89 درصد تخفیف.

چه دوره های Udemy وجود دارد؟

پس از اینکه دوره انتخابی خود را خریداری کردید، می توانید مادام العمر به آن دسترسی داشته باشید، تا زمانی که حساب شما وجود داشته باشد و Udemy مجوز آن دوره را داشته باشد. بنابراین شما هیچ استرسی ندارید، می توانید دقیقاً انتخاب کنید که چه زمانی می خواهید شروع کنید و چه زمانی می خواهید به یادگیری ادامه دهید. اکنون می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این و تمام محتوای دوره به طور مستقیم در Udemy پیدا کنید.



منبع