پایان تورم در چشم است؟ ایکیا افزایش قیمت را کاهش داد

حالا که نشان می دهد واضح است که Ikea این را جدی می گیرد. حداقل غول مبلمان ترس بسیاری از مصرف کنندگان را تأیید نمی کند که شرکت ها از تورم برای افزایش قیمت ها استفاده کنند و قیمت ها هرگز به سطح قبلی خود باز نخواهند گشت – نشانه خوبی است.

Ikea در حال بهبود قیمت محصول از سری محبوب Symfonisk است: بلندگوی قفسه کتاب اکنون در دسترس است دوباره برای 99.99 یورو موجود است (به Ikea مراجعه کنید). این بلندگوی عملی در بیشتر سال گذشته 129 یورو هزینه داشت.

می توانید خانه هوشمند خود را با محصولات Ikea راه اندازی کنید:

آیا خرید Ikea دوباره ارزان می شود؟

با این حال، Ikea قبلاً اعلام کرده بود که در آینده تا چهار دور قیمت در سال را برگزار می کند که در آن قیمت ها تجدید نظر می شود. آنها می خواستند انعطاف بیشتری داشته باشند و بتوانند به افزایش قیمت احتمالی در تولید سریعتر واکنش نشان دهند. این امکان وجود دارد که قیمت ها تا چهار بار در سال افزایش یابد، اما نوسان قیمت از نظر تئوری می تواند در جهت دیگر نوسان کند.

تورم در غول مبلمان Ikea متوقف نمی شود. اگرچه زنجیره سوئدی قبلاً عاقلانه برخی از محصولات را ارزان کرده است، اما روند کلی روشن است: بسیاری از چیزها حداقل تا کنون گران تر می شوند. Ikea افزایش قیمت سال 2022 را برای یک محصول محبوب لغو کرده است.

Symfonisk ارزان تر: Ikea افزایش قیمت این اسپیکر را پس می گیرد

Ikea می گیرد افزایش قیمت از بهار کاملا برگشت. مشتریانی که کلاسیک این سری از آن زمان برای آنها بسیار گران بوده است، باید بتوانند با وجدان راحت دوباره به Ikea نگاه کنند. دلایل منفی مشخص نیست.

با این حال، تنها یک مورد کوچک است. با این تصمیم، Ikea با بلندگوی قفسه کتاب Symfonisk تورم را برای تقریبا یک سال عقب انداخته است. اما از سوی دیگر، این نیز وجود دارد فقط یک محصول تاکنون هیچ تغییر قیمتی با سایر بلندگوهای سری سیمفونیسک مشاهده نکرده ایم. به عنوان مثال، ایکیا پس از شروع کار با قیمت 179 یورو، همچنان نسخه قاب عکس را با قیمت 199 یورو عرضه می کند.



منبع