پایان تامین مالی خودروهای الکترونیکی قطعی است

با وجود بودجه کمتر، دلایل خوبی برای یک خودروی الکتریکی وجود دارد:

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

خریداران خودروهای الکترونیکی باید از چند هزار یورو صرف نظر کنند؟

Stroer Media Brands GmbH

هنوز مشخص نیست که آیا فقط سهم فدرال از پاداش زیست محیطی کاهش خواهد یافت یا خیر آیا تولیدکنندگان نیز سهم خود را از 3000 یورو قبلی تعدیل خواهند کرد؟ توانا بودن. در این صورت، خریداران آینده باید حتی بیشتر از آنچه که قبلاً قطعی است، در جیب خود فرو کنند. اکنون تولیدکنندگان مجبورند برای متقاعد کردن مشتریان علیرغم افزایش قیمت ها، تحویل دهند.

با این حال، نرخ‌های یارانه جدید مشمول رزرو هستند: پاداش زیست‌محیطی فقط تا یک ماه پرداخت می‌شود سقف بالای 2.5 میلیارد یورو به طور کلی به دست آمده است (منبع: dpa از طریق Handelsblatt). تاریخ مشخصی وجود ندارد، اما پایان آن مشخص است. ائتلاف چراغ راهنمایی می خواهد بودجه را به طور کلی ادامه دهد، اما پس از خالی شدن ظرف بودجه، کار تمام است. این ممکن است قبل از پایان سال 2025 نیز اتفاق بیفتد.

همانطور که قبلاً آشکار شد ، از سال 2023، بودجه برای پلاگین هیبریدی نیز به طور کامل لغو خواهد شد. اگر می خواهید یک موتور احتراقی را با یک ماشین الکتریکی ترکیب کنید، در آینده باید خودتان هزینه آن را بپردازید. اما برای شرکت ها نیز تمام شده است: طبق اطلاعات Handelsblatt از محافل دولتی، پاداش زیست محیطی فقط می خواهد برای افراد خصوصی ادامه یابد. مزایای مالیاتی برای خودروهای شرکتی بی‌تأثیر باقی می‌ماند.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

پاداش زیست محیطی – به ویژه از زمان افزایش در اواسط سال 2021 – دارای یک eسهم قابل توجهی در موفقیت سریع خودروهای الکتریکی در بازار آلمان با توجه به وضعیت پرتنش تحویل، اکنون به سختی می توان یکی از خودروهای برقی محبوب را به موقع تهیه کرد. لیندنر، وزیر دارایی، حتی خواستار پایان کامل پیش از موعد شده بود.



منبع

پاداش زیست محیطی هنگام خرید یک خودروی الکترونیکی در حال تجدید نظر است: خریداران مجاز هستند حداکثر از سال 2023، آنها دیگر به اندازه قبل منتظر پول زیادی نخواهند بود. برای خودروهای برقی تا لیست قیمت 40000 یورو، سهم یارانه دولت فدرال از 6000 به 4500 یورو کاهش می یابد. تا قیمت خرید 65000 یورو، فقط 3000 یورو از دولت برای خودروهای برقی خالص وجود دارد.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

خریداران ابتدا باید توانایی خرید یک خودروی الکترونیکی را داشته باشند. دولت به پاداش محیط زیستی کمک می کند، که اغلب و با خوشحالی حداقل تا کنون ادعا شده است. حالا بالاخره مشخص شد که اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت: اگر می‌خواهید یک ماشین الکتریکی رانندگی کنید، در بهترین حالت باید بیشتر در جیب خود فرو کنید.

خریداران خودروهای الکترونیکی باید در جیب خود فرو بروند

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

Ströer Media Brands GmbH