پاسات الکتریکی فولکس‌واگن رقابت سختی برای تسلا است

همانطور که انتظار می رفت، فولکس واگن همچنین با مدل جدید به ماتریس محرک الکتریکی مدولار (MEB) وفادار می ماند. کل محدوده ID بر روی پلت فرم قابل تنظیم ساخته شده است. این رابطه به همان نسبت روشن است، از ID.3 تا جوانترین عضو خانواده تا به امروز، ID. وزوز ID.7 نیز از این قاعده مستثنی نیست اولین سدان الکتریکی از ولفسبورگ اراده.

به گفته رئیس برند توماس شافر شناسه. 7 « نمونه کارها مدل الکترونیکی فولکس‌واگن به سمت بالا» را کامل کنید. (منبع: فولکس واگن). بنابراین مشتریان می توانند منتظر بهترین خودروی الکتریکی فولکس واگن باشند. این مطمئناً در قیمت نیز احساس خواهد شد که فولکس‌واگن همچنان آن را حفظ می‌کند.



منبع با این حال، فولکس‌واگن هنوز هم مقادیر دقیق را مدیون است. به عنوان مثال، محدوده هنوز مقدار رسمی WLTP نیست، بلکه فقط یک تقریب است. از آنجایی که فولکس‌واگن رسماً این موضوع را اعلام می‌کند، آنها مطمئن هستند که می‌توانند ارائه کنند. کار زیادی روی مقاومت هوای بهینه شده انجام شد. به گزارش فولکس واگن، الف “ضریب درگ بسیار خوب به دست آورد”. باید دید آیا برای رقابت با مرسدس بنز به اندازه کافی خوب است یا خیر.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

علیرغم بهبود در راندمان، محدوده بزرگ این موضوع را نشان می دهد بزرگترین باتری تا به امروزکه فولکس‌واگن در خودروی برقی نصب می‌کند. با بزرگترین تا کنون، که دارای ظرفیت 77 کیلووات ساعت، مصرف باید فوق العاده کم باشد. فولکس‌واگن هنوز اطلاعات مربوطه را برای خود نگه می‌دارد، اما طبق یک مطالعه قبلی با حداقل ظرفیت باتری 82 کیلووات ساعت. ID.7 به طور کامل طبق برنامه در آوریل 2023 ارائه خواهد شد.

معرفی رسمی پرچمدار جدید برقی فولکس واگن قریب الوقوع است. این شرکت مستقر در ولفسبورگ قبلاً جزئیات زیادی را در CES 2023 فاش کرده بود. فولکس‌واگن نه‌تنها باید یک علامت رایحه واضح با محدوده قوی ایجاد کند. فولکس واگن با ID.7 در حال حمله به تسلا است.

فولکس واگن پیروز شد: ID.7 ظاهراً بهتر از حد انتظار است

برای فولکس واگن، مسئله هزینه ها را نباید نادیده گرفت، حتی در مورد خودروهای الکترونیکی:

بهترین خودروی الکتریکی فولکس واگن ارزان نیست

به عنوان بخشی از نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس، فولکس واگن یک نسخه استتار شده و نزدیک به سری از نسخه برنامه ریزی شده خود را به نمایش می گذارد. ID.7. سدان برقی می تواند همتای پاسات محبوب باشد و قرار است گل سرسبد محدوده ID پیشرفت. او چیزهای زیادی با خود می آورد تا بتواند این کار را انجام دهد:

  • برد اولیه تا 700 کیلومتر بسته به سطح تریم
  • صفحه نمایش استاندارد AR هدآپ
  • صفحه نمایش لمسی 15 اینچی با قابلیت استفاده بهبود یافته
  • عملکردهای هوشمند مانند کنترل آب و هوای خودکار

فولکس واگن نیز اهمیت زیادی به راحتی بهبود یافته. ID.7 باید به طور خودکار تشخیص دهد که راننده در حال نزدیک شدن است. سپس تهویه مطبوع شروع به اطمینان از دمای دلپذیر در داخل می کند – حتی قبل از اینکه در ماشین بنشینید. درج های تهویه متحرک با کنترل هوشمند، هوا را به طور مساوی و سریع در قسمت عقب پخش می کنند.