Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
پارکینگ موتور سیکلت: کجا می توانید پارک کنید؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

پارکینگ موتور سیکلت: کجا می توانید پارک کنید؟

بله، برای موتور سیکلت هم باید بلیط پارکینگ داشته باشید. به هر حال، شما یک فضای پارکینگ را اشغال کرده اید که ماشین بعدی دیگر نمی تواند از آن استفاده کند. نکته برجسته، با این حال، این است که شما یک بلیط پارکینگ برای هر موتورسیکلت نیازها – حتی اگر چند نفر با هم در یک پارکینگ ایستاده باشند.

در اصل، شما می توانید هر جایی که ماشین ها می توانند پارک شوند، پارک کنید. این شامل پارکینگ های معمولی، خطوط پارکینگ و پیاده روها، مشروط بر اینکه علامت راهنمایی و رانندگی مربوطه این را نشان دهد. تابلوی آبی و مستطیلی با شماره شناسایی 315 امکان پارک “نیمه” یا کامل در پیاده رو را فراهم می کند (منبع: fuehrerscheine.de).

در مورد امکانات پارک موتورسواران، نقاط ابهامی وجود دارد. آیا اجازه دارند در پیاده رو پارک کنند؟ آیا به بلیط پارکینگ نیاز دارید؟ آیا می توان آنها را در پارکینگ پارک کرد؟ ما در این راهنما به همه این سوالات پاسخ می دهیم.

موتورسیکلت خود را به درستی پارک کنید: می توانید در آنجا توقف کنید

دوچرخه سواران در شهر بزرگ کار را آسان می کنند: اگر رانندگان مجبور باشند چندین بار به دلیل ناامیدی در جستجوی جای پارک در اطراف بلوک رانندگی کنند، پیدا کردن فضایی برای یک خودروی دو چرخ بسیار آسان تر است. در اینجا می توانید دریابید که موتورسواران هنگام پارک کردن چه نکاتی را باید در نظر بگیرند.

تهدید از بهار 2020 تحریم های سخت تر: در صورت دریافت اخطار، مبلغ بین 20 تا 55 یورو است. اگر کنترل کننده ها معتقد باشند که عابران پیاده یا سایر کاربران جاده مانع می شوند، 70 یورو جریمه می شوید. در فلنزبورگ هم امتیاز می گیرید. اگر بیش از یک ساعت اشتباه کنید، 10 یورو دیگر اضافه می شود. اگر به دلیل پارک کردن اشتباه موتورسیکلت خود باعث تصادف شوید، گرانترین هزینه خواهد بود. در این صورت جریمه به 100 یورو افزایش می یابد.



منبع

علاوه بر این، در برخی مناطق وجود دارد فضاهای مخصوص پارک موتور سیکلت، که بر این اساس علامت گذاری شده اند. شما می توانید آنها را از روی تابلوی آبی رنگ پارکینگ که موتورسیکلت زیر آن قرار دارد و اندازه کوچکشان تشخیص دهید.

آیا برای موتور سیکلت به بلیط پارکینگ نیاز دارید؟

جالب اینجاست که شما فقط به یک بلیط پارکینگ هم نیاز ندارید یک دیسک پارکینگ برای موتور سیکلت مورد نیاز است. در اینجا هم قانون خاصی وجود ندارد.

پارک کردن غیرقانونی موتورسیکلت: جریمه و جریمه

اگر موتورسیکلت خود را در پیاده رو پارک کرده اید، البته این کار مجاز نیست مجریان قانون در بسیاری از جاها چشم خود را می بندند. اما این امر تضمینی نیست و کاملا به مسئولان و اولویت بندی آنها بستگی دارد. اگر کارهای فوری بیشتری در دستور کار باشد، مقامات به شما اجازه انجام آن را می دهند – اگر سهمیه ها رعایت شود، مجازات ها شدید است.

متأسفانه در پارکینگ طبقاتی پاداش موتور وجود ندارد. با این حال، گاهی اوقات وجود دارد فضاهای پارک موتور سیکلت مجزا و حتی کمد، که می توانید کلاه ایمنی و تجهیزات خود را در آن نگهداری کنید. از سوی دیگر، پارکینگ های طبقاتی نیز وجود دارد که در آن تردد دو دیفرانسیل به هیچ وجه ممنوع است.

وصل کردن بلیط پارکینگ بدون شیشه جلو و برف پاک کن آسان نیست، اما باید باشد. حتما خرد را نگه دارید، اگر بلیط پارکینگ باید از روکش جدا شود.

با این حال، در برخی از شهرهای بزرگ – به ویژه در مناطقی که کمبود جای پارک وجود دارد – پارک در پیاده رو قابل تحمل است. مهم این است که عابران پیاده مانعی نداشته باشند و افراد ویلچر و کالسکه بتوانند بدون مشکل عبور کنند. پس مجبور است حداقل یک متر فضا ماندن.

در غیر این صورت است پارک کردن در پیاده رو ممنوع و قابل پیگرد قانونی است. یک دلیل جالب برای این وجود دارد: مقررات ترافیک جاده ای (StVO) بین وسایل نقلیه تک مسیر و دو مسیر تفاوتی قائل نمی شود.