ویژگی جدید PS5 در راه است؟ بازیکنان به مدت 2 سال منتظر این ویژگی بودند

ما ویژگی های جدیدی برای کاربران PS5 داریم. در حین انجام بازی در چت صوتی با دوستان Discord معاشرت کنید.”

هدست رسمی PS5 را در آمازون بخرید

ویژگی گفتگوی صوتی Discord چه زمانی به PS5 می آید؟ این سوالی است که بسیاری از طرفداران برای مدت طولانی می پرسند. این ویژگی مدتی است که در ایکس باکس در دسترس بوده است – و کشفیات اخیر توسط دیتامینرها نشان می دهد که ممکن است به زودی در پلی استیشن نیز در دسترس باشد.

پلی استیشن 5

اختلاف در PS5: دیتامینرها شواهدی از یکپارچه سازی چت صوتی پیدا می کنند

اما این می تواند به زودی تغییر کند – حداقل این اتفاق در حال رخ دادن است یافته جدید دیتامینرها مجاورت، همسایگی. آنها خطوط جالبی را در کد برنامه محبوب کشف کردند که به صراحت با عملکرد چت صوتی Discord از طریق PS5 سروکار دارد (منبع: GitHub). به عنوان مثال، چند دستور متنی منحصر به فرد وجود دارد:

“اکنون می توانید به یک تماس در PS5 خود بپیوندید. هدست و کنترلر خود را بردارید!»

در می 2021، سونی بمب را رها کرد و اعلام کرد که با Discord شریک خواهد شد و همچنین برخی از سهام این شرکت را تضمین کرد. از آن زمان، دارندگان PS5 روی ذغال‌های داغ نشسته‌اند تا بالاخره بتوانند از Discord به طور منظم از طریق کنسول خود استفاده کنند. در حالی که بازیکنان PlayStation مدتی است که می‌توانند حساب PSN خود را به حساب Discord خود پیوند دهند، این اتصال ارزش کمی دارد به جز تبلیغی که به دوستانشان اجازه می‌دهد بدانند در حال حاضر در حال انجام چه بازی پلی‌استیشن هستند.

هنوز تاریخ رسمی برای شروع ادغام در PS5 مشخص نشده است. با این حال، در شایعات شایعه ای وجود دارد که بازیکنان PS5 نیازی به منتظر ماندن زیاد برای ویژگی جدید نخواهند داشت.

Discord نسخه 7.00 در 8 مارس 2023 راه اندازی خواهد شد – و فرض فعلی این است که از آن به بعد طرفداران پلی استیشن نیز می توانند از چت صوتی Discord از طریق کنسول خود استفاده کنند. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.



منبع

چگونه از PS5 خود بیشترین بهره را ببرید:

آپدیت PS5 Discord کی می آید؟