ویژگی جدید پلی استیشن باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود

آنها قطعا NFT نیستند. قطعا نه. آنها قابل معامله و فروش نیستند. گریس چن، معاون تبلیغات شبکه سونی گفت: هیچ فناوری بلاک چین و قطعاً NFT استفاده نمی شود.

سونی در وبلاگ رسمی از برنامه جدید PlayStation Stars خبر داد. این باید به موازات اشتراک PS Plus وجود داشته باشد و اواخر امسال راه اندازی خواهد شد.

بازپرداخت در پلی استیشن: سونی به بازیکنان وفادار پاداش می دهد

شما نمی دانید در حال حاضر چه چیزی را قمار کنید؟ همکاران ما از spieletipps توصیه می کنند:

PlayStation Stars همچنین مجموعه های دیجیتالی را به شما می دهد

مفهوم پشت پلی استیشن استارز این است جمع آوری امتیازات وفاداری. شما این موارد را با انجام انواع کمپین ها و فعالیت های ارائه شده دریافت می کنید. در مسابقات برنده شوید، غنائم خاصی را به دست آورید یا در کمپین Check-In ماهانه شرکت کنید که در آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر بازی را انجام دهید تا جایزه را دریافت کنید.

سونی در حال حاضر چیزهای زیادی برای ارائه بازیکنان پلی استیشن با برنامه PS Plus دارد، اما برنامه جدید قصد دارد تجربه کنسول را حتی بهتر و بهتر کند. تشویق به بازی کردن.

هر کسی که به کنسول پلی استیشن و یک حساب شبکه دسترسی دارد می تواند در برنامه شرکت کند. اشتراک PS Plus ضروری نیست، اما مزایای بیشتری را ارائه می دهد. بعلاوه اعضایی که در PlayStation Stars ثبت نام کرده‌اند، به‌طور خودکار برای خرید فروشگاه PlayStation امتیاز کسب می‌کنند (منبع: PlayStation Blog).

اگر در حال حاضر عمدتاً به NFT فکر می کنید، می توانیم به شما اطمینان دهیم. سونی به واشنگتن پست گفته است که اینطور نیست.

به عنوان بخشی از PlayStation Stars، سونی همچنین مجموعه‌ای به اصطلاح دیجیتالی را به شما هدیه می‌دهد. اشاره دارد به نمایش دیجیتال چیزها و شخصیت های نمادین از بازی ها و سایر فرمت های سرگرمی. هرازگاهی باید یک قطعه بسیار کمیاب وجود داشته باشد که اشتیاق شما را برای جمع آوری بیدار کند.

امتیاز وفاداری به دست آورده است را می توان در یک کاتالوگ بازخرید کرد، که ممکن است شامل اعتبار PSN و محصولات انتخابی فروشگاه PlayStation باشد.

(منبع: واشنگتن پست)



منبع

امتیازات وفاداری و سیستم های بازپرداخت روز به روز رایج تر می شوند و سونی همچنین برنامه وفاداری را برای بازیکنان کنسول با PlayStation Stars ارائه کرده است. ما آنچه را که باید در مورد آن بدانید را برای شما خلاصه می کنیم.

سونی پلی استیشن