ویژگی جدید به طور مستقیم افراد مزاحم را مسدود می کند

تا کنون، مسدود کردن مخاطبین در واتس اپ نسبتاً دست و پا گیر بوده است. شما باید چندین قدم بردارید که خیلی ها حتی نمی دانند ممکن است و در نهایت اجازه می دهند. من از تجربه خودم صحبت می کنم. اما این تغییر خواهد کرد، زیرا یک عملکرد واقعا کاربردی به نسخه بتا WhatsApp با نسخه 2.23.2.4 اضافه شده است. حداقل در نسخه اندروید، اگر مخاطبی برای شما بنویسد، می‌توانید مستقیماً آن را مسدود کنید. بنابراین شما نه تنها می توانید از طریق اعلان پاسخ دهید، بلکه او بی صدا یا مسدود کردن مستقیم (منبع: WABetaInfo). سپس به شکل زیر خواهد بود:

به زودی می توان مخاطبین را مستقیماً از طریق اعلان های واتس اپ برای اندروید مسدود کرد. (منبع تصویر: WABetaInfo)

WhatsApp به طور منظم با عملکردهای کم و بیش مفید گسترش می یابد. با این حال، در آخرین نسخه آزمایشی WhatsApp برای اندروید، اکنون قابلیتی ادغام شده است که از شما در برابر افراد مزاحم محافظت می کند. شما به سادگی می توانید آنها را مستقیماً مسدود کنید. اما این نیز می تواند اشتباه باشد.

WhatsApp: مخاطبین را از اعلان ها مسدود کنید

همچنان می‌توانید از طریق اعلان‌ها به مخاطب واتس‌اپ خود پاسخ دهید، اما می‌توانید مستقیماً از آرامش خاطر اطمینان حاصل کنید. من به خوبی می توانم تصور کنم که در مورد این ترتیب هم همینطور است ورودی های نادرست می توانند به سرعت رخ دهند، به طور تصادفی مخاطبین را مسدود می کند. گزینه ها یکی پس از دیگری هستند. اگر مسدود کردن و نادیده گرفتن در راستا تراز باشند، مطمئناً منطقی تر خواهد بود. از آنجایی که عملکرد جدید هنوز در حال توسعه است، اگر بسیاری از خطاها در حین آزمایش رخ دهد، همچنان می تواند تغییر کند.

اینها بهترین جایگزین های WhatsApp هستند:

اطلاعیه جدید واتس اپ

علاوه بر این، اخیراً هشدار جدیدی در نسخه بتا اندروید ظاهر شده است. اگر می خواهید تصاویری که دارای شرح هستند را فوروارد کنید، واتس اپ در آینده به شما اطلاع می دهد که متن نیز ارسال خواهد شد. این برای جلوگیری از خجالت است، زیرا بسیاری معتقدند که فقط تصویر ارسال می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع