وین دیزل به طرفداران امیدواری برای فیلم های بیشتر می دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همچنین تنها اسپین آف تا کنون، سریع و خشمگین: هابز و شاوجیسون استاتهام و دواین جانسون با بازی ستاره های اکشن، بیش از 760 میلیون دلار فروش داشت. پروژه‌های بیشتری از این نوع در حال حاضر برنامه‌ریزی شده‌اند، اما اینکه وین دیزل در نهایت قدرت تصمیم‌گیری را حفظ خواهد کرد یا خیر، سوال دیگری است. بالاخره سریال مالکیت معنوی او نیست. (منبع: BoxOfficeMojo)

در حالی که دیزل جزئیات بیشتری در مورد طرح، شخصیت‌ها و انفجارها فاش نکرد، او به طعنه گفت که از سال 2017 روی یک اسپین آف کار می‌کند. توسط زنان رهبری شود. با حضور بازیگرانی مانند میشل رودریگز، شارلیز ترون، بری لارسون، هلن میرن و گال گدوت، این فرنچایز قبلاً برخی از ستاره های شناخته شده را که می توانند برای چنین پروژه ای مناسب باشند، ادغام کرده است. (منبع: AV Club)

Fast & Furious پا را روی پدال گاز نگه می دارد

Fast & Furious 10 در حال حاضر در حال دود کردن لاستیک ها در سینماها است، اما پایان مجموعه اکشن از قبل برنامه ریزی شده است. ستاره وین دیزل نمی‌خواهد به آن بسنده کند و فاش می‌کند که هنوز برنامه‌های بزرگی برای آینده این فرنچایز دارد.

در سری Fast & Furious، وین دیزل به طور مرتب بهشت، جهنم و هر نوع وسیله نقلیه ای را که می توان تصور کرد به عنوان دومینیک تورتو حرکت می کند تا از خانواده در حال رشد خود محافظت کند. در حالی که سری اصلی باید با ورودی یازدهم آینده به پایان برسد، دیزل اجازه نمی دهد که او را متوقف کند. همانطور که او اکنون فاش کرده است، چندین اسپین آف در حال حاضر در بلوک های شروع هستند.

وقتی زیباتر است، باید مانند قبل ادامه دهید – این یا چیزی شبیه به آن شبیه شعاری است که وین دیزل در رابطه با فرنچایز بزرگ Fast & Furious بیان می کند. اگرچه سریال در حال حاضر مستقیماً با Fast & Furious 10 وارد خانه می شود، به نظر می رسد چندین پروژه در حال حاضر وجود دارد، که پس از آن باید دنبال شود.

Fast & Furious: Vin Diesel در حال کار بر روی spinoffs است

Fast & Furious 10 – Trailer German

نباید تعجب آور باشد که این سری اکشن با توجه به موفقیت های مداومش به این زودی ها در فراموشی محو نمی شوند. آخرین فیلم Fast & Furious 10 توانست بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس در سراسر جهان وارد كردن. (منبع: فوربس)

تریلر Fast & Furious 10 را اینجا ببینید:

در حالی که Fast & Furious 10 در حال پخش در سینماها است، یک فیلم پرفروش دیگر منتقدان را با پر و بال مواجه می کند: