وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی به میان می آید، چین غیرقابل جذب است؟ صورتحساب در پایان انجام می شود

با این حال، حتی خودی های صنعت از بالاترین سطوح گواهی می دهند که چین پیشتاز قابل توجهی است. برای رئیس فورد جیم فارلی دیگر معیاری برای تویوتا به عنوان بزرگترین خودروساز جهان نیست. به جای این برند سنتی ایالات متحده نیز به چین نگاه می کند. فارلی مطمئن است که چینی ها به “نیروی محرکه” تبدیل خواهند شد. این امر به ویژه در مورد خودروهای الکترونیکی صادق است زیرا بهترین باتری ها در چین ساخته می شوند.

بنابراین از نگاه عینک فورد نسبتاً تاریک به نظر می رسد. اتفاقاً، سازنده در مقایسه ICCT از 20 رتبه دوازدهم را دارد.اما از دیدگاه فولکس واگن، امیدی وجود دارد: مشکلات زنجیره تامین – حداقل در حال حاضر – برطرف شده است. هر کسی که امروز به نفع یک خودروی الکترونیکی از ولفسبورگ تصمیم می گیرد باید این کار را انجام دهد در حال حاضر در سه ماه یا کمتر دریافت کنید.

خودروهای الکترونیکی این برند را می‌توان در این کشور خریداری کرد – و نیازی نیست که مدل‌ها از غول‌های واقعی صنعت مانند BMW، مرسدس یا تسلا پنهان شوند. بسیاری از کارشناسان صنعت درست هستند چین نه تنها به عنوان مهم ترین بازار فروش خودرو، بلکه به عنوان مهمترین تولید کنندگان بین المللی

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

قول نیست، اما همچنان یک نشانه خوب همچنین نشان می دهد که بسیاری از پارامترها هنگام تصمیم گیری مهم هستند. چین در حال حاضر با برندهای جدید خودروهای خود و انبوهی از آن در حال پیشرفت است. اما تجربه و نام نیک تولیدکنندگان سنتی اروپا و ایالات متحده هنوز هم ارزش دارد.



منبع

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط آلمان به قیمت 49 یورو در اتوبوس و قطار – همه اینها ما را از دو جهت حرکت می دهد. و چه چیز دیگری از نظر تحرک اتفاق افتاده است؟

رئیس فورد: خودروهای الکترونیکی از چین پیشتاز خوبی هستند

اگر به بازار چین نگاهی بیندازید و آن را با پیشنهادات در آلمان مقایسه کنید، به راحتی می توانید تصور کنید: همین، اتولند آلمان زمانی بود. اما حرف آخر در این مورد هنوز گفته نشده است. به عنوان مثال، این موضوع در یک مطالعه فعلی توسط ICCT روشن می شود.

تسلا در حال حاضر به وضوح در مقایسه با کارشناسان محیط زیست ICCT جلوتر است. ولی همه چیز برای مشتریان کاملا متفاوت است. یک نظرسنجی از مصرف کنندگان در ایالات متحده اخیراً نشان داد که علاقه مردم به تسلا به طور چشمگیری کاهش یافته است. بهترین رتبه توسط کارشناسان در نهایت ارزش زیادی ندارد اگر مشتریان تجربیات بدی داشته باشند.

کارشناسان مستقل تحرک الکترونیکی را می بینند تسلا خیلی جلوتره در جایگاه دوم، BYD، بزرگترین خودروسازان چینی قرار دارد. ولی بی‌ام‌و و فولکس واگن، دو برند بزرگ آلمانی، از این پس. به عنوان مثال، بایرن در مورد انرژی های تجدیدپذیر مانند هیچ سازنده دیگری امتیاز کسب می کند. از سوی دیگر، فولکس‌واگن می‌تواند با اهداف بلندپروازانه و انتخاب گسترده در کلاس‌های مختلف متقاعد شود.

بهترین نمونه از برندها و تولیدکنندگان جدید در حال حاضر مخصوصا از چین شروع، احتمالا Nio است. برخلاف برخی از نام‌های دیگر، که اکنون به تدریج در آلمان، کشور خودرو، به رسمیت شناخته می‌شوند، سازنده در واقع هنوز جوان است. Nio تنها در سال 2014 تاسیس شد، بنابراین کمتر از 10 سال از عمر آن می گذرد.

اگر به بازار بین‌المللی خودرو نگاهی بیندازید – به‌ویژه وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی به میان می‌آید – بارها با نام‌هایی برخورد می‌کنید که بسیاری تا همین چند سال پیش به ندرت با آن‌ها آشنا بودند.

در عین حال، رئیس فورد انتظار دارد یک نقطه ضعف دیگر برای خودروهای الکتریکی از اروپا و آمریکا داشته باشد: آنها را نمی توان برای سال های طولانی واقعاً ارزان عرضه کرد. او انتظار دارد پس از سال 2030، خودروهای الکترونیکی می توانند از نظر هزینه با موتورهای احتراقی همگام شوند. اما مدل های برقی چینی همچنان می توانند به طور قابل توجهی ارزان تر باشند.

ساخت چین به طور فزاینده ای به مهر تاییدی برای خودروهای الکترونیکی تبدیل می شود:

مخالفت برای تسلا: مشتریان تولیدکنندگان خودروهای الکترونیکی را زیر باران رها می‌کنند

اگر BYD، Nio، دیوار بزرگ، SAIC یا برخی از شرکت های دیگر – از نظر فنی، از نظر قیمت و همچنین از نظر راحتی، خودروهای الکترونیکی چینی مجبور نیستند پشت نام های بزرگی مانند تسلا پنهان شوند. به خصوص نه پشت سر سنت گرایان آلمانی، که برخی از آنها در تغییر به درایو الکتریکی مردد هستند.

Tesla، BWM، BYD، VW: این سازندگان لحن را برای خودروهای الکتریکی تعیین می کنند

همچنین در رده کلی عملکرد فنی، تولیدکنندگان آلمانی با عقب ماندن فاصله زیادی دارند. چین با BYD در رده بندی کلی پیشتاز است. اما مسابقه هنوز باز است.

تسلا، بی ام و، فولکس واگن و شرکت با رقابت جدی چین روبرو هستند. بسیاری از خودروهای الکترونیکی غربی در حال حاضر باید مراقب پسرعموهای خود از خاور دور باشند. اما آیا این مسابقه قبلاً قطعی شده است، آیا چین غیرقابل شکست از آن دور شده است؟ نشانه هایی وجود دارد که مخالف آن است.

خودروهای الکترونیکی از چین: این نام‌ها اهمیت فزاینده‌ای دارند و می‌شوند