وضعیت WhatsApp با یک ویژگی جدید کاملاً وارونه شده است

مانند تمام عناصر دیگر در WhatsApp، این یکی نیز استفاده می شود پیام صوتی برای وضعیت رمزگذاری شده سرتاسر به طوری که فقط کسانی که می شناسید و به آن اعتماد دارید می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

عملکرد جدید در واتس اپ با یک نماد اضافی مورد توجه قرار گرفت. به جای فقط یک دوربین و یک خودکار، نسخه آزمایشی WhatsApp برای اندروید نیز ناگهان یک میکروفون نمایش داده شد. شما به احتمال زیاد از آن برای ضبط مستقیم چیزی استفاده خواهید کرد، اما همچنین می توانید یادداشت های صوتی را که قبلاً به عنوان پیام وضعیت ضبط شده اند ارسال کنید. مشخص نیست که ترکیبی از صدا و متن یا GIF وجود خواهد داشت. اما شاید برای ظاهر کارساز باشد.

تا کنون می توانید متن، عکس، فیلم و گیف را در وضعیت WhatsApp ارسال کنید. بیشتر به زودی امکان پذیر خواهد بود. همانطور که WABetaInfo در یک نسخه آزمایشی اولیه کشف کرد، به زودی شما نیز خواهید دید می تواند پیام های صوتی را برای وضعیت ضبط کند. بنابراین اگر می‌خواهید چیزی به مخاطبین خود بگویید، لزوماً نیازی به ضبط ویدیو ندارید، فقط می‌توانید یک پیام صوتی ارسال کنید.

ویژگی وضعیت WhatsApp بسیار محبوب است. می توانید به سرعت و به راحتی به همه مخاطبین بگویید که در حال حاضر چه چیزی در ذهن شماست. و دقیقاً به دلیل استفاده افراد زیادی از این عملکرد، به زودی یک ویژگی جدید به آن اضافه خواهد شد.

WhatsApp: پیام های صوتی در وضعیت