واقعاً خطر قطع برق تا چه حد بالاست

از زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد و عرضه گاز به آلمان اساساً به طور کامل قطع شد، وابستگی آلمان به روسیه واقعاً آشکار شد. اما در مدت زمان کوتاهی دولت توانست خود را از این وابستگی رها کند و بسیاری از مشکلات اساسی را حل کند. وزیر اقتصاد فدرال این موضوع را تایید می کند هابک اکنون نیز به طور رسمی

بسیاری از مردم آلمان می ترسند که در زمستان قطعی برق در مقیاس بزرگ و به اصطلاح خاموش شود. از قبل مشخص بود که خطر این اتفاق در آلمان بسیار کم است. اما اکنون هابک، وزیر اقتصاد فدرال، جزئیات جدیدی ارائه کرده است که باید به بسیاری از مردم اطمینان دهد. یک جزئیات به خصوص هیجان انگیز است. این بر همسایگان فرانسوی ما تأثیر می گذارد.

هابک: هیچ خاموشی در آلمان وجود ندارد

حتی اگر تامین برق در آلمان تامین شود، این واقعیت را تغییر نمی دهد که قیمت برق در اول ژانویه 2023 به شدت افزایش می یابد. بسیاری از تامین کنندگان انرژی قیمت های خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند تا از مرز 40 سنت عبور کنند، جایی که ترمز قیمت برق اعمال می شود. باید مشخص شود که آیا همه اینها قانونی است یا اینکه نباید به ضرر مالیات دهندگان سود حاصل شود که پس از آن دو بار مجازات خواهند شد. پیش نویس قانون ترمز قیمت برق مقرر می دارد که تامین کنندگان انرژی باید ثابت کنند که قیمت برق به طور قانونی افزایش یافته است. در صورت عدم موفقیت، افزایش قیمت برق غیرقانونی است. بنابراین این یک رقص کوچک زیبا در سال جدید خواهد بود.



منبع

هابک گفت: «در دسترس بودن انرژی برای تولید برق برای زمستان امسال تضمین شده است. حملات سایبری در سناریوها گنجانده نشده است. ما باید با هر چیزی که می توانیم از آن جلوگیری کنیم.» آلمان حتی می تواند در زمینه برق به فرانسه کمک کند. (منبع: ntv/dpa)

اگر هنوز می خواهید از خود محافظت کنید، می توانید یک ژنراتور خورشیدی بخرید:

قیمت برق در آلمان به شدت در حال افزایش است

بنابراین در زمستان امسال هیچ خاموشی یا قطع برق در مقیاس بزرگ وجود نخواهد داشت. آلمان حتی آنقدر برق تولید می‌کند که می‌توان به فرانسه کمک کرد، زیرا به دلیل رآکتورهای هسته‌ای فرسوده‌اش مشکلات عمده‌ای در تامین برق دارد. بنابراین انرژی بیش از حد کافی برای کشور ما وجود دارد به طور معمول هیچ کس نباید نگران منبع تغذیه باشد.