Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
واتس اپ چگونه پول در می آورد؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

واتس اپ چگونه پول در می آورد؟

نتیجه: فیس بوک با مدل کاملا رایگان خود، هنوز تنها به رشد کاربر متکی است. باید دید از حدود 1.5 میلیارد کاربر این سرویس چگونه می توان درآمد کسب کرد.

گالری عکس را شروع کنید(47 تصویر)

همیشه شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این موضوع می تواند در آینده با WhatsApp تغییر کند. بنابراین فیس بوک در حال حاضر چه چیزی از WhatsApp دارد؟

  • تصاحب واتس اپ تقریباً 20 میلیارد دلار برای فیس بوک هزینه داشت. اگرچه اینها بادام زمینی نیستند، اما برای فیس بوک نیز سرمایه گذاری پرخطری نیستند.
  • واتس اپ همچنان ضرر می کند.
  • با این حال، فیس بوک با این سرمایه گذاری مانع از افتادن پایگاه عظیم کاربران به دست یک رقیب مستقیم می شود. واتس اپ همچنین در سال 2022 توسط پیام رسان داخلی فیس بوک توسط کاربران بیشتری استفاده خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از بهره مندی گوگل، مایکروسافت یا یک غول آنلاین دیگر از پیام رسان محبوب، یک منهای می پذیرید.
  • با حجم زیادی از داده ها، شرکت مادر نیز داده های گسترده ای را در دست دارد. این شامل، برای مثال، مخاطبین، داده های مکان و سایر اطلاعات شخصی است.

درآمد حاصل از تبلیغات و خدمات اضافی؟

مجوز:نرم افزار رایگان

در سال‌های اولیه، برای استفاده از واتس‌اپ باید هزینه سالانه یا یکباره پرداخت می‌شد. در ابتدای سال 2016 به یک مدل کاملا رایگان تبدیل شد. آیا منابع درآمدی برای سازندگان واتس اپ وجود دارد؟

فیس بوک هیچ درآمدی از واتس اپ به دست نمی آورد

نسخه:2.22.13.75

خنده دارترین تاریخچه چت WhatsApp
همچنین می توان تصور کرد که واتس اپ به خدمات دیگری که مشمول هزینه خواهند بود، گسترش یابد. بزرگترین پیام رسان چین، وی چت، در این راه پیشرو است. در ابتدا فقط یک عملکرد چت در اینجا وجود داشت، اما WeChat اکنون یک برنامه همه جانبه است که کاربران می توانند به عنوان مثال برای سفارش تاکسی، رزرو سفر یا انتقال پول از آن استفاده کنند. وی چت از این خدمات درآمد دریافت می کند.

فیسبوک علاوه بر درآمد تبلیغاتی، می خواهد از طریق شرکت ها نیز کسب درآمد کند. مشتریان شرکتی باید بتوانند با پرداخت هزینه از این سرویس برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند. برای مثال، استفاده از آن در پشتیبانی قابل تصور است. خرده فروشان آنلاین می توانند پیشنهادات خود را از این طریق تبلیغ کنند. با WhatsApp for Business، در حال حاضر یک برنامه مستقل وجود دارد که به این سمت می رود و در درجه اول شرکت های کوچکتر را هدف قرار می دهد. برخی از عملکردها را فقط می توان با پرداخت هزینه استفاده کرد.

آیا تبلیغات در واتس اپ را می پذیرید؟ آیا نسخه پولی را ترجیح می دهید که بدون تبلیغات باقی بماند؟ یا واتس اپ با تبلیغات برای شما یک «ممنوع» کامل است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به سختی می توان اپلیکیشنی را در گوشی های هوشمند به اندازه واتس اپ یافت. برنامه را می توان به صورت رایگان استفاده کرد. این سؤال پیش می‌آید که سازندگان واتس‌اپ اصلاً چگونه درآمد کسب می‌کنند؟

GIGA توصیه می کند

پرخواننده ترین مقالات Whatsapp

واتس اپ: آیا معنی این ایموجی ها را می دانید؟

شیر پول برای فیس بوک در واتس اپ به زودی می تواند به درستی روشن شود. مدت هاست که شایعاتی مبنی بر نمایش تبلیغات در اپلیکیشن پیام رسان وجود دارد. این تبلیغات چگونه خواهد بود هنوز مشخص نیست. در حالی که تبلیغات در ناحیه وضعیت به‌روزرسانی شده ظاهر می‌شوند، ممکن است گپ‌ها بدون آگهی باقی بمانند. بنیانگذاران جان کوم و برایان اکتون همیشه علیه تبلیغات در اپلیکیشن صحبت کرده اند، اما از آن زمان شرکت را ترک کرده اند.

برای مخترعان واتس اپ، جان کوم و برایان اکتون، توسعه این پیام رسان نتیجه داده است. WhatsApp در سال 2014 توسط فیس بوک خریداری شد. هر دو از آن زمان مولتی میلیونر شده اند. تا به امروز، فیس بوک مفهوم واتس اپ را تغییر نداده است، بنابراین این برنامه همچنان در سال 2022 کاملا رایگان خواهد بود. به عنوان مثال، در مورد تلگرام وضعیت متفاوت است، به عنوان مثال، جایی که پس از یک فاز رایگان طولانی، اکنون برخی از ویژگی های ویژه را با هزینه ای با “Telegram Premium” ارائه می دهند.