واتس اپ: نماد روح به چه معناست؟

نماد شبح روی همه برچسب‌ها ظاهر نمی‌شود، فقط روی برخی خاص. معنی به سرعت روشن می شود.

واتس اپ: نماد روح زیر برچسب ها – این پشت آن است

واتس اپ همیشه در حال معرفی ویژگی های جدید است. برای برخی از کاربران، نماد روح خندان به طور ناگهانی در تاریخچه چت زیر یک برچسب ظاهر می شود. همه اینا ها برای چی است؟

اگر در واتس اپ روحی را زیر استیکر مشاهده کردید، موتیف ارسالی یک آواتار است. اینها شخصیت های کمیک مانندی هستند که هر کاربری می تواند از پایان دسامبر 2023 در برنامه مسنجر ایجاد کند.

با یک آواتار می توانید خودتان را تکرار کنید. مموجی های اپل نیز به روشی مشابه کار می کنند. هنگامی که خودتان را بازسازی کردید، به مجموعه استیکرهایی دسترسی پیدا می‌کنید که در نسخه آواتار احساسات و اقدامات مختلف را به شما نشان می‌دهد. نماد شبح به شرکای چت اجازه می دهد بدانند که چنین است یک برچسب معمولی نیست، که همه می توانند برای پیام رسان خود تنظیم کنند، اما در مورد شخصیت های طراحی شده جداگانه.

WhatsApp: Ghost آواتارها را نشان می دهد

بنابراین شبح نشانه این است که شما یک برچسب سفارشی دریافت کرده اید. علاوه بر این، سازندگان واتس‌اپ به گونه‌ای ساخته‌اند که شما را راحت‌تر و سریع‌تر به عملکرد مربوطه ارجاع دهند. به این ترتیب شما مجبور نیستید گزینه ایجاد آواتار خود را در تنظیمات جستجو کنید. اگر کسی را ندارید که بخواهد استیکر مربوطه را برای شما بفرستد، می توانید منوی آواتار را مانند زیر پیدا کنید:

تماس می گیرد تنظیمات واتس اپ بر. در اینجا می توانید با آن شروع کنید منوی “آواتار”.. پس از انتخاب، می توانید از قبل شروع به ساختن خود کنید با هم در یک نگاه کمیک به هم زدن. وقتی کارتان تمام شد، ورودی‌هایتان را ذخیره کنید. پس از آن اراده مجموعه برچسب مربوطه به صورت خودکار ایجاد شده است. در آینده می توانید تصاویر را مانند هر استیکر دیگری به همان شکل ایموجی در واتس اپ ارسال کنید. اگر مخاطب شما چنین برچسبی را دریافت کند، روح زیر نیز برای آنها نمایش داده می شود.

اگر روی علامت ضربه بزنید، این کار را خواهید کرد مستقیماً به عملکرد آواتار در واتس اپ ارسال می شود. از آنجا، می توانید مجموعه خود را مشاهده کرده و تغییراتی را ایجاد کنید، یا شبیه به کمیک خود را از ابتدا ایجاد کنید.

اخیراً یک نماد جدید دیگر در چت واتس اپ معرفی شد:



منبع