واتس اپ به کاربران منتخب قدرت بسیار بیشتری می دهد

البته، این فرصت‌های جدیدی را برای مدیران یک گروه WhatsApp ایجاد می‌کند تا به یک گروه نظم دهند. ناخواسته پیام ها، تصاویر، فیلم ها یا پیام های صوتی می تواند به راحتی توسط شخص مسئول گروه حذف شود – مهم نیست که محتوا چقدر قدیمی باشد. به این ترتیب اگر برخی از اعضا نمی توانند خودشان رفتار کنند، اما نمی خواهید آنها را مستقیماً از گروه حذف کنید، می توانید نظم ایجاد کنید.

به روز رسانی از 2 آگوست 2022: ادمین های اولین بار می توانند همه چیز را در نسخه آزمایشی WhatsApp حذف کنند. با توجه به WABetaInfo، عملکرد جدید در حال حاضر برای برخی از کاربران ارائه شده است. عرضه نهایی برای همه هنوز در انتظار است.

بهترین جایگزین های واتس اپ:

کاربران واتس اپ نیز می توانند پیام ها را حذف کنند

مجوز:نرم افزار رایگان

نسخه:2.22.13.75

اگر گروهی را در واتس اپ راه اندازی کنید و به عنوان ادمین در آنجا ذخیره شده باشید، قدرت بسیار بیشتری در مسنجر خواهید داشت. البته، تا اینجای کار، قبلاً این موضوع وجود داشت که بنیانگذاران این گزینه را داشتند که در صورت عدم رفتار، اعضا را از گروه حذف کنند. با این حال، در آخرین نسخه بتا واتس اپ، آنها به طور قابل توجهی قدرت بیشتری دریافت می کنند. ادمین ها می توانند همه پیام ها را در آنجا حذف کنند – حتی اگر ادمین پیام را خودش ننوشته باشد (منبع: WABetaInfo).

زبان ها:آلمانی

کالای اصلی:

بستر، زمینه:اندروید

WhatsApp: مدیران می توانند همه چیز را حذف کنند

این به ادمین های گروه های WhatsApp گزینه های بیشتری می دهد. کاربران عادی واتس اپ که فقط اعضای گروه هستند همچنان می توانند پیام های خود را برای مدت زمان مشخصی حذف کنند. در حال حاضر هیچ چیز در این عملکرد تغییر نخواهد کرد.



منبع

WhatsApp به طور مرتب با ویژگی های جدید به روز می شود. این بار، مسنجر حقوق بیشتری را برای کاربران خاص باز می کند و به آنها قدرت قابل توجهی نسبت به سایر افراد می دهد. این می تواند تأثیرات مثبت و در عین حال منفی بر پیام رسان داشته باشد.