Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
هیچ راهی برای دور زدن خودروهای الکترونیکی وجود ندارد - مجله تکنولوژی فودزیلا

هیچ راهی برای دور زدن خودروهای الکترونیکی وجود ندارد

گفته می شود که در آینده به این برندها قدرت بیشتری داده می شود. به خصوص با بخش نرم افزاری مشکل دار Cariad، VW می خواست حداقل این شاخه مهم را استاندارد کند. بلوم فعلاً مانند مدل قبلی خود خواهد بود همچنین توسعه نرم افزار را رهبری کنید – وظایف زیادی روی یک جفت شانه است، اما باید اینطور باشد، بالاخره او همچنین می‌خواهد تخته را در آینده‌ای قابل پیش‌بینی لاغرتر کند: از دوازده موقعیت، 9 موقعیت باید باقی بماند.



منبع

شما می توانید در مقاله ما دریابید که چه چیزی موافق و مخالف سوخت های مصنوعی است:

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

دلایل خوبی برای، اما همچنین مخالف، یک ماشین الکتریکی وجود دارد:

مشکلات در Cariad: نرم افزار همچنان اولویت اصلی VW است

چالش‌های زیادی برای فولکس‌واگن و برندهایش پورشه، آئودی، اشکودا، سیت و کوپرا وجود دارد که می‌توان چند مورد را نام برد. گل آنها را می بیند صنعت خودرو در حال گذر از بزرگترین تحول تاریخ خود است. در پنج سال آینده بیشتر از 50 سال گذشته تغییر خواهد کرد.

پیش از این، اظهارات وی در مورد سوخت های الکترونیکی این تصور را ایجاد کرده بود که فولکس واگن می تواند در حرکت الکترونیکی مسیر خود را تغییر دهد. بلوم همچنین از حمایت اساسی خود از سوخت های الکترونیکی دور نمی شود. در گروه فولکس واگن، آنها عمدتاً در پورشه نقش ایفا می کنند. «تولید زمانی معنا پیدا می کند که من در نقاطی در سراسر جهان که انرژی پایدار فراوان است.»بلوم در مصاحبه با Braunschweiger Zeitung در مورد سوخت های الکترونیکی گفت.

ما نفر قبلی خواهیم بود سرعت را حفظ کنید و در صورت امکان افزایش دهید”رئیس جدید در جریان کنفرانس مدیریت برتر جهانی فولکس واگن در لیسبون اعلام کرد. “من یک هستم طرفدار حرکت الکترونیکی بلوم ادامه داد (منبع: Frankfurter Allgemeine Zeitung).

اکنون مرد جدیدی پشت فرمان فولکس‌واگن است: الیور بلوم کنترل هربرت دیس را بر عهده گرفته است، در حالی که مدیر همچنان رئیس پورشه است. بلوم اندکی قبل از اینکه به عنوان شماره یک فولکس واگن شروع به کار کند، به نفع سوخت های الکترونیکی صحبت کرده بود. اکنون او به صراحت می گوید: گروه فولکس واگن حتی بیش از گذشته به خودروهای الکتریکی متکی خواهد بود.

رئیس جدید فولکس‌واگن به خودروهای الکترونیکی وفادار می‌ماند: بلوم می‌خواهد سرعت خود را افزایش دهد

الیور بلوم سکان هدایت بزرگترین خودروساز اروپا را بر عهده گرفته است. مدیرعامل پورشه اکنون رئیس کل گروه فولکس واگن نیز هست. او جانشین هربرت دیس می شود که شیوه مدیریت او در هفت سال گذشته بارها مورد انتقاد داخلی قرار گرفته است. بلوم می خواهد کارها را متفاوت انجام دهد با خودروهای الکترونیکی، با این حال، او می خواهد به دوره Diess وفادار بماند.