هیوندای از سونی برای خودروهای الکترونیکی استفاده می کند

به هر حال، در صنعت خودرو نیز همینطور است گرفتن چهره های آشنا غیر معمول نیست، برای ارائه خودروهای جدید ایوان مک گرگور که در میان چیزهای دیگر با نام اوبی وان کنوبی جوان شناخته می شود، مخفف ID VW بود. وزوز جلوی دوربین و همچنین آرنولد شوارتزنگر و سلما هایک برای iX BMW.

یک شیمی نه چندان غیرمعمول، که سونی اخیراً با موفقیت از آن برای تبلیغ آخرین چکش PS5 استفاده کرده است: برای تبلیغات مشهور God of War Ragnarök بن استیلر، جان تراولتا و لبرون جیمز در ابتدا، همراه با فرزندان خود، که در مورد سرگرمی های پدران خود تحریک شده بودند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما کوین بیکن بازیگر کالت تنها نیست. دخترش سوسی هم آنجاست. بیکن می دهد بابای پیر غیرتکنولوژیکی، که به طور ناگهانی عشق خود را به ماشین های الکتریکی کشف کرده است. در حالی که دختر او – قابل درک – با انواع و اقسام گفته های معمولی و گاهی بیشتر، گاهی کمتر شرم آور عصبانی شده است. بابا شوخی میکنه باید زندگی کرد

مثال خدای جنگ راگناروک؟ هیوندای نگاهی دقیق به سونی انداخت

هیوندای دقیقاً از همین موقعیت با نقطه اش بهره می برد. اما همه چیز را به جای یک نوع جلسه خانواده درمانی در ماشین برقی و توقف در ایستگاه شارژ قرار می دهید. در هر صورت، کار می کند – و باید توجه بیشتر به Ioniq 6.

هیوندای می خواهد داستان موفقیت را با Ioniq 6 ادامه دهد. کراس اوور Ioniq 5 توانست منتقدان را متقاعد کند. حالا برادر به شکل لیموزین می آید. به طوری که از آن نیز استقبال خوبی شد، هیوندای پشتیبانی برجسته ای دریافت می کند – و طبق دستور سونی برای موفقیت سوپ می پزد.

تحرک

خنده خودروهای الکترونیکی؟ سوسی و کوین بیکن هیوندای آیونیک 6 را معرفی می کنند

هیوندای برخی از کارها را به درستی با Ioniq 5 انجام داده است. برادر فناوری کیا، EV6، حتی به طور خاص قانع کننده بود. اکنون گروه هیوندای می‌خواهد با نام تجاری خود از آن پیروی کند و Ioniq 6 را ارائه کرده است: یک سدان الکتریکی که با بهره وری بهینه از رقبا پیشی بگیرید هدف.

اما هیوندای نه تنها می خواهد از نظر فنی متقاعد کند، بلکه چیزی برای بازاریابی نیز ارائه کرده است. با کوین بیکن این خودروساز کره جنوبی یک ستاره هالیوود را از رده بالای جدول حفظ کرده است. اما نقطه ای که بیرون آمد کاملاً اصلی نیست. با این حال، این او را کمتر سرگرم کننده نمی کند.