هکرها اکنون باید آنچه را که BMW خراب کرده است، تعمیر کنند

می توانید در مورد استراتژی چه می خواهید فکر کنید. اما باید برای گروهی از مردم خوب پیش برود، بالاخره “کسب و کار” را تحریک می کند: یکی گروه هکرها سال هاست که در سیستم های BMW تخصص دارند و خدمات خود را از طریق پلتفرم های آنلاین ارائه می دهد. آن‌ها به مادربرد (از طریق Vice) گفتند که می‌توانند زمانی که BMW آن‌ها را در سراسر صفحه نمایش دهد، قفل آن‌ها را باز کنند.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

مقایسه با Stellantis نشان می دهد که چقدر می تواند جمع شود. این گروه که همچنین مالک برند آلمانی Opel است، اخیراً گزارش داده است که 22.5 میلیارد دلار اضافی از طریق ارائه نرم افزار به دست آورده است (منبع: Golem). برای محافظت از مدل کسب و کار جدید خود، خودروسازان باید هر چه بیشتر در آینده چنین حملات احتمالی را پیش بینی کرده و برای آنها آماده کنند.



منبع

BMW می خواهد در آینده به طور فزاینده ای به اشتراک خودروهای خود متکی باشد. باواریایی ها با این استراتژی تنها نیستند، اما در حال حاضر گل های مشکوکی را به آنجا می رانند. می تواند 17 یورو در ماه برای گرم کردن صندلی در سورتمه لوکس باشد. این روش اکنون هکرها را در صحنه فراخوانی می کند.

بی ام و

من قطعاً نمی خواهم توصیه ای برای استفاده از چنین خدماتی در اینجا ارائه کنم. با وجود آن کنجکاو هستم که ب ام و قصد دارد چه گل هایی را به جای دیگری ببرد. مثال نشان می دهد که به نظر نمی رسد مشتریان واقعاً از جهتی که صنعت در آن حرکت می کند متقاعد شده باشند.

BMW همچنین پیشنهادات مربوطه را آماده کرده است: مشتریان می توانند گرمایش صندلی را با 17 یورو در ماه فعال کنند یا در صورت ثبت نام برای یک یا چند سال، قیمت کمی ارزان تر دریافت کنند. نکات منفی گرم را ایمن کنید خواستن گرمایش فرمان یا دستیار خودکار نوربالا را نیز می توان از این طریق فعال کرد.

نظری از فلیکس گرابر

اشتراک ها آینده صنعت خودرو هستند. بسیاری از تولید کنندگان در این مورد اتفاق نظر دارند. نه تنها وسایل نقلیه کامل در اشتراک وجود دارد، بلکه مهمتر از همه عملکردهای نرم افزاری کاربردی، مفید یا ساده دلپذیر است. سازندگان خودرو وسایل نقلیه خود را در قسمت سخت افزاری آماده می کنند تا بتوانند تمام ویژگی های ممکن را اجرا کنند. اما اگر برای آن پولی پرداخت نکنید، باید بدون آن از پس آن بربیایید. توابع ساده می شوند توسط نرم افزار غیرفعال شده است

گرم کردن صندلی برای پول: BMW هکرها را به عمل دعوت می کند

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

BMW تغییر رنگ را در iX Flow نشان می دهد

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

نرم افزار به عنوان منبع درآمد: شرکت های خودروسازی با مشکلات کاملا جدیدی روبرو هستند

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

علاوه بر این، بی‌ام‌و و شرکت در اینجا نشانه‌ای واضح ارائه می‌کنند: اگر در آینده به چنین خودروهایی با فناوری پیشرفته اعتماد کنید و نرم‌افزار را به مدل کسب‌وکار جدیدی ارتقا دهید، حرفه‌ای‌ها باید دست به کار شوند. اگرچه پیشنهادات هکرها در این مورد ممکن است به نفع بسیاری از رانندگان BMW باشد، این یک احساس ناخوشایند ایجاد می کند که ظاهراً برای افراد غیرمجاز که در واقع مجاز به انجام مداخلات عمیق در نرم افزار نیستند مشکلی ایجاد نمی کند.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

برخی از مردم ممکن است فکر کنند که به وضوح آن را به شکل دیگری نمی‌خواستند. البته این درست نیست. BMW حتی دقیقاً برعکس این را می‌خواهد: اینکه مشتریان عملکردهای اشتراک را فعال کنند و هزینه خوبی برای آن بپردازند. که منابع درآمدی کاملا جدیدی را برای خودروسازان باز می کند.

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

تغییر رنگ همچنین می تواند به زودی به عنوان اشتراک از BMW با هزینه اضافی در دسترس باشد: