هودی مردانه 22 مدل هودی پرفروش مناسب بهار، پاییز و زمستان -لباس زئوس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی پوشاک استانبول می‌باشد. برای بهترین تطبیق پذیری و سهولت استفاده روزمره، تیپ های پسرانه کیک را می گیرند. یک تی‌شرت پسرانه که به تنهایی یا به‌عنوان یک لایه لایه‌بندی زیر یک هودی زیپ‌آپ پوشیده می‌شود، رنگ ظاهر او را ایجاد می‌کند.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید سوبشرت و هودی مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ سوبشرت و هودی مردانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. جنس دورس سه نخ پشت کرکیطرح سادهآستین بلندهودی مردانه جلو بستهمناسب پاییز و زمستانکشور تولید کننده ایرانبا توجه به حساس بودن الیاف پنبه توصیه می شود هنگام شستشو با ماشین لباسشویی در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد بصورت پشت و رو شسته شود. هودی های مردانه با ضخامت های مختلفی تولید می شن و تنوع مناسبی برای انواع سلیقه ها در حوزه مد و پوشاک مردانه دارن. تنوع رنگ و طرح در این نوع پوشاک سبب شده بسیاری مردان در سنین مختلف از این نوع لباس برای فصول سرد استفاده کنن.

برخی از افراد هم به دلیل استایل خاص آن و امکان ست کردن هودی با استایل شخصی سراغ این محصول می‌روند. در مدل‌های دیگر از جنس پنبه، قسمت داخلی هودی پشمی بوده تا گرمای بیشتری ایجاد کند. آخرین مدل هودی‌ها هم بسیار نازک بوده و اغلب برای فصل بهار طراحی شده‌اند. برای خرید سوییشرت مردانه اصل و هودی مردانه بهتر است با انواع هودی و سوییشرت آشنا شوید. اولین فاکتوری که موجب تمایز هودی مردانه از سوییشرت می‌شود، جنس پارچه است.

هودی مردانه 22 مدل هودی پرفروش مناسب بهار، پاییز و زمستان -لباس زئوس البته افرادی که هم چاقند و هم قدکوتاه نباید به فکر پوشیدن هودی های گشاد باشند. چون در صورت پوشیدن هودی گشاد، هم چاقی هم کوتاهی شان نمود بیشتری خواهد داشت و شاید بهتر است که آنها هم به دنبال پوشیدن هودی معمولی (نه گشاد و نه تنگ) باشند. اگر اندامتان متناسب یا کوچک است باید به دنبال خرید هودی هایی باشید که نه تنگ هستند و نه گشاد. یعنی به دنبال مدلی از هودی باشید که متناسب با اندامتان است و نه شما را بیهوده کوچک و ریزنقش نشان می دهد و نه با گشادی بیش از حد، درشت و چاق تر از چیزی که هستید. برای آقایانی که عضلانی هستند، توصیه دیگری هم داریم؛ پوشیدن هودی اسلیم فیت یا همان هودی هایی که عضلات اندام را به خوبی نشان می دهند هم ایده خوبی است. در یک روز سرد پاییزی کلاه هودی می تواند سر را گرم نگه دارد و جیب های جادار و بزرگ این لباس برای گرم نگه داشتن دست ها بسیار مناسب هستند.

سویشرت با نام جامپر هم شناخته می شود و مانند هودی انتخاب مناسبی هستند تنها تفاوت آنها وجود نداشتن کلاه روی سویشرت است و سویشرتها را، هم به شکل جلو بسته هم زیپ دار می توان یافت و معمولا از نخ وکتان دوخته می خرید هودی مردانه شوند. در ضمن باید گفت فروشندگان خرد برای خرید عمده هودی مردانه با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند و برای تهیه هودی با کیفیت، خوش دوخت با قیمت به صرفه به دنبال راهی برای داشتن خریدی امن و مطمئن جهت پیدا کردن بهترین اجناس برای مشتریان خود هستند. در هنگام خرید سوییشرت و هودی حتماً به جنس داخل لباس توجه کنید. تفاوت در قیمت سویشرت مردانه به دلیل تفاوت در کیفیت پارچه و دوخت آن است. محصولات آستردار به دلیل استفاده از متریال بیشتر و زمان بیشتری که صرف دوخت آن‌ها می‌شود معمولا قیمت بالاتری دارند.