هم اکنون تمام قسمت های این سریال کالت را ببینید

خیلی بهتر از آخرین سری از دنیای پیشتازان فضا، «اورویل» همان چیزی است که بسیاری از طرفداران آرزوی بازگشت پیشتازان فضا را دارند. در دیزنی + هنوز فقط دو فصل اول در این کشور برای دیدن وجود دارد. فصل 3 بالاخره در Pro 7 شروع شد، اما با یک ترفند می توان آن را به طور کامل در + Disney نیز مشاهده کرد.

کمی پیش بینی در تریلر فصل سوم:

اما واقعاً فصل 3 چقدر خوب است؟ بیشتر دیده می شود. منتقدان حرفه‌ای در Rotten Tomatoes این بار تمام موارد را ارائه می‌کنند 100 درصد روی گوجه‌سنج، بینندگان هنوز هم 82 درصد فوق العاده هستند. به طور خلاصه: منظره ارزشش را دارد. متاسفانه فصل چهارم هنوز تایید نشده است، پس باید منتظر ماند و دید.



منبع در ابتدا، تعداد کمی از منتقدان «اورویل» را به عنوان یک سریال معمولی از مخترع خانواده مرد، ست مک فارلین، تصور می کردند. اما به دور از آن، طرفدار پرشور Star Trek سرانجام توانست یک ژانر کامل را احیا کند. Orville مانند Star Trek: The Next Generation است، فقط با وسایل زمان حال و بخش خوبی از طنز و عمق خاص. بینندگان آن را دوست دارند.

Orville on Disney+: فصل 3 را با یک ترفند تماشا کنید

فصل 3 به نام “اورویل-افق های جدید” تابستان گذشته در Hulu در ایالات متحده اجرا می شد. اگرچه دیزنی + از نظر تئوری حقوق پخش را در اختیار دارد، فصل 3 هنوز در آلمان در سرویس پخش در دسترس نیست. در اینجا دارد یعنی در هر 7 هنوز حقوق قدیمی تر است و از 2 ژانویه پخش می شود هر دوشنبه حدود ساعت 10:30 شب قسمت های جدید (اورویل – افق های جدید در کتابخانه رسانه ای Pro 7). متناوبا، قسمت ها را می توان در سرویس پخش مرتبط Joyn نیز مشاهده کرد.

تریلر The Orville: New Horizons از Disney+

مشتریان از دیزنی + اما هنوز باید حداقل تا پایان مارس 2023، تا اینکه تمام قسمت های فصل 3 به صورت خطی در Pro 7 پخش شد. اما یک ترفند وجود دارد که چگونه می توانید آخرین فصل را در دیزنی + ببینید. همانطور که همکاران Netzwelt گزارش می دهند، یک سرویس VPN برای این کار کافی است (نمای کلی پیشنهادات VPN فعلی). دیزنی + سپس می تواند به صورت مجازی از کانادا استفاده شود. برای این کار نیازی به اشتراک جدید ندارید. Disney+ فقط فکر می کند در حال سفر هستید و به شما پیشنهاد می دهد تمام قسمت‌های «اورویل» برای پخش جریانی بر. بسیار مهم: نه تنها با یک موسیقی متن انگلیسی، بلکه با موسیقی متن آلمانی.

آیا قسمت های جدید قانع کننده هستند؟