همین الان بلیط را بگیرید

ما نمی خواهیم در این مرحله چیزی در مورد داستان فاش کنیم و اسپویل اسپورت بازی نکنیم. با این حال، از نظر کیفیت، Thor 4 کمی از نسخه قبلی خود عقب تر است. این اقتباس کمیک به امتیاز مناسب، اما نه برجسته، 6.7 از 10 امتیاز در IMDb دست یافت. برای مقایسه: «ثور: روز تصمیم» با 7.9 امتیاز تأثیر بهتری بر جای گذاشت.

بنابراین این تاکتیک دیگر تعجب آور نیست، اخیراً این رویکرد بر موفقیت پیکسار “Lightyear” و فیلم MCU “Doctor Strange in the Multiverse of Madness” تأثیر گذاشت. دومی در دو نسخه ارائه شد – یک نسخه عریض معمولی و یک فرمت IMAX پیشرفته. مطمئناً می‌توانیم برای «ثور: عشق و تندر» همین انتظار را داشته باشیم.

به طور خلاصه: محتوای زیاد فیلم و سریال برای پیر و جوان. هرکسی که هنوز قصد داشت برای «ثور: عشق و تندر» به سینما برود، در واقع می‌تواند بلیت را برای خود ذخیره کند. مگر اینکه واقعاً بخواهید فیلم را روی پرده بزرگ ببینید. که قطعا دلایل خوب و قابل درک وجود دارد، بالاخره خود سینما هنوز یک تجربه است.



منبع

به هر حال: در 8 سپتامبر، سرویس استریم به اصطلاح روز دیزنی+ را جشن می گیرد، بنابراین نمایش فیلم ها و سریال های بیشتری برای دیدن وجود دارد. از جمله اقتباس انحصاری و جدید پینوکیو توسط استاد قدیمی رابرت زمکیس با تام هنکس (ژپتو) ارائه شده است. و سری Pixar Cars on the Road که در آن لایتنینگ مک کوئین و هوک با هم در سراسر کشور سفر خواهند کرد و ماجراهای زیادی خواهند داشت.

همچنین در دیزنی + از 8 سپتامبر:

دیزنی واقعاً این کار را انجام می دهد و تنها چند هفته پس از اکران سینما، به نمایش مستقیم فیلم های خود در بسته استریم در +Disney ادامه خواهد داد. بنابراین می‌توانید چند روز دیگر منتظر «ثور: عشق و تندر» باشید. اما این تنها پخش استریم آن روز نخواهد بود.

از 8 سپتامبر شروع می‌شود: Disney+ Thor: Love and Thunder را نمایش می‌دهد

چهارمین ماجراجویی ثور در MCU از ماه جولای در سینماها اکران شده است. پس از آن، تجربه کهکشانی را می توان از پنجشنبه، 8 سپتامبر – تنها دو ماه پس از اکران در سینما، در دیزنی + مشاهده کرد. بنابراین دیزنی به خودش وفادار می ماند و به نمایش فیلم های سینمایی پیشرفته پیش از موعد در خانه، به شرط داشتن اشتراک Disney+ ادامه می دهد.

اولین تجربه در تریلر:

پینوکیو – تیزر تریلر آلمانی

با این حال، ارزش یک نگاه را دارد. به خصوص اگر از طرفداران دنیای سینمایی مارول باشید. مثل همیشه، تا انتها تماشا کنید، زیرا صحنه های پس از اعتبار به معنای واقعی کلمه به دنباله ای الهی اشاره می کنند.

حتی بیشتر فیلم و سریال در روز Disney+ نمایش داده می شود

تریلر Thor Love and Thunder: Trailer 2