همچنین برای PS5 و Xbox: RPG اکشن محبوب از مرزهای پلتفرم عبور می کند

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در 20 ژانویه 2023، Monster Hunter Rise نیز قرار است افتتاح شود PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و Xbox Game Pass به نظر می رسد.

این بازی با هدف بازتولید تعدادی از صحنه های شکار مشخصه در حالی که به بازیکنان یک تجربه بازی جدید منحصر به فرد برای پلتفرم های موبایل ارائه می دهد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی ظاهر می شود.



منبع

Monster Hunter Rise – اعلام تریلر | Xbox Series X|S، Xbox One، Windows، Game Pass، PS5، PS4

Monster Hunter: نسخه گوشی هوشمند نیز باید عرضه شود

با Monster Hunter Rise: Sunbreak، یکی در ژوئن 2022 منتشر شد افزونه به بازی. اگر یک بازیکن رایانه شخصی هستید، می‌توانید قبل از خرید آن به عنوان بخشی از نسخه نمایشی در Steam، آن را آزمایش کنید (منبع: Capcom).

اگرچه قبلاً فقط برای سوییچ و رایانه شخصی در دسترس بود، Monster Hunter Rise تاکنون بیش از 11 میلیون نسخه فروخته است. سومین پرفروش بازی توسط Capcom. تاکنون بازی های Resident Evil 7 و Monster Hunter World در دو جایگاه اول قرار گرفته اند.

رهایی:2021/03/26

در توضیحات آمده است: «از مبتدی تا متخصص، نسخه ی نمایشی Monster Hunter Rise: Sunbreak دارای چهار ماموریت مختلف برای همه است.

بستر، زمینه:سوئیچ نینتندو

Monster Hunter Rise همچنین برای پلی استیشن و ایکس باکس

Monster Hunter Rise اولین بار در مارس 2021 برای نینتندو سوییچ منتشر شد و سپس در ژانویه 2022 راهی رایانه شخصی شد. برخلاف Monster Hunter World، بازیکنان پلی استیشن و ایکس باکس قبلاً مجبور بودند به این قسمت دسترسی داشته باشند چشم پوشی – اما این در شرف تغییر است.

در ماه نوامبر، Capcom اعلام کرد که توسعه دهنده و ناشر در حال همکاری با استودیوی Tencent به Timi بر روی یک بازی جدید Monster Hunter برای دستگاه های تلفن همراه است.

ناشر Capcom تأیید می کند که Monster Hunter Rise بر روی پلتفرم های اضافی منتشر خواهد شد. پس از پی سی و نینتندو سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس هم اکنون دنباله رو هستند. طرفداران نیز نیازی به صبر بیش از این ندارند.

ظهور شکارچی هیولا