Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
همه رانندگان اتوبوس و قطار باید این کارت را بدانند - مجله تکنولوژی فودزیلا

همه رانندگان اتوبوس و قطار باید این کارت را بدانند

پول را نه تنها می توان با Deutschlandticket ذخیره کرد:

D-Ticket: از Harzquerbahn بدون هزینه اضافی استفاده کنید

با اتوبوس و قطار با قیمت ثابت در سراسر آلمان – این اصل ساده بلیط 49 یورویی است. اما بلیط می تواند کارهای بیشتری انجام دهد، همانطور که یک کارت جدید به طرز چشمگیری نشان می دهد. برخی از کشتی ها را می توان با D-Ticket استفاده کرد، همانطور که می توان از مونوریل یا قطارهای توریستی استفاده کرد.

Deutschlandticket: نقشه جدید ویژگی های خاصی را نشان می دهد

یک مثال آن است کشتی البه در هامبورگ ذکر شده، که بین Landungsbrücken و Finkenwerder فعالیت می کند. دارندگان بلیط D نیازی به پرداخت هزینه اضافی در اینجا ندارند. این همچنین در مورد خط کشتی F1 که در خلیج کیل فعالیت می کند نیز صدق می کند. با بلیط 49 یورویی می‌توان از کشتی‌های مختلف کانال بین کیل و برونسبوتل (کانال دریای بالتیک شمالی) استفاده کرد.

به غیر از اتوبوس، مترو، تراموا و قطار منطقه ای، بلیط 49 یورویی را می توان با وسایل حمل و نقل دیگر نیز استفاده کرد. این شامل برخی می شود کشتی‌ها، بلکه قطارهای توریستی و برخی راه‌آهن‌های چرخ دنده، فونیکولور و معلق. نقشه جدید نشان می دهد که می توان بدون هزینه اضافی رانندگی کرد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که هیچ ادعایی برای کامل بودن وجود ندارد. اما نقشه به طور مداوم در حال گسترش است.

سفرهای ویژه با D-Ticket. (منبع تصویر: @mabamv در OpenStreetMap)

بلیط 49 یورویی در مدت کوتاهی پس از معرفی به موفقیت کامل رسید. میلیون ها مصرف کننده بلیط با نرخ ثابت را انتخاب کرده اند. در این بین، شایع شده است که D-Ticket می تواند در خارج از کشور نیز استفاده شود – حداقل در برخی از مناطق مرزی. اما همانطور که یک کارت جدید نشان می دهد، بلیط می تواند کارهای بیشتری انجام دهد (منبع: @mabamv در OpenStreetMap).

در مسیرهای توریستی مانند Harzquerbahn دارندگان بلیط D نیازی به خرید بلیط دیگری ندارند. هزینه اضافی فقط برای مسیر بین Drei Annen Hohne و Brocken دریافت می شود.

هر کسی که به فرودگاه دوسلدورف می رسد باید بلیط دیگری برای SkyTrain وجود ندارد به دست آوردن. اگر مسیر معلق خیلی کوتاه باشد، ممکن است ارزش ادامه مسیر به سمت ووپرتال را داشته باشد. راه آهن معلق شناخته شده را می توان به عنوان حمل و نقل عمومی با D-Ticket نیز استفاده کرد.



منبع