Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
همه باید این دو قدرت پنهان را بشناسند - مجله تکنولوژی فودزیلا

همه باید این دو قدرت پنهان را بشناسند

اگر می‌خواهید حتی بیشتر صرفه‌جویی کنید، می‌توانید آن را به طور کامل خاموش کنید، مثلاً با استفاده از یک سوکت کنترل‌شده زمان. در آمازون انتخاب زیادی خواهید داشت. بسیاری از مشتریان نکته آمازون را از Brennenstuhl (نمایش در آمازون) انتخاب می کنند، که قرار است با کیفیت متقاعد شود. بسیاری از روترها به عنوان یک یخچال اقتصادی، مقدار برق مشابهی مصرف می کنند (منبع: مرکز مصرف کنندگان نیدرزاکسن). حامیان مصرف کننده هزینه برق را 40 یورو در سال فرض می کنند. با این حال، اگر از Stiftung Warentest پیروی کنید، حتی کارآمدترین ترکیبات یخچال فریزر نیز به بیش از 70 یورو در سال می رسد. همین امر باید در مورد روتر نیز صدق کند.

تایمر Brennenstuhl MMZ 20، سوکت تایمر مکانیکی (تایمر روزانه، با افزایش بارگذاری

اگر خودتان الکتریسیته زیادی تولید کنید، می توانید حتی بیشتر در هزینه صرفه جویی کنید:

جای تعجب نیست که روتر یکی از دستگاه هایی است که در بسیاری از خانواده ها به طور مداوم در حال کار است. بالاخره شما همیشه اینترنت می خواهید. اما آیا به آن ۲۴ ساعته نیاز دارید؟ به عنوان مثال، بسیاری از روترهای WLAN را می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که استفاده از داده های رادیویی – یعنی عملکرد WLAN – فقط در زمان های خاصی فعال است است. برای مثال می توانید مصرف انرژی روتر در شب را کاهش دهید.

این دو منابع محجوب هزینه ها شما به راحتی می توانید اجتناب کنید:

روترهای WLAN در عملکرد مداوم: گران می شود

تایمر Brennenstuhl MMZ 20، سوکت تایمر مکانیکی (تایمر روزانه، با افزایش بارگذاری

با این وجود، برای صرفه جویی در هزینه، بهتر است به شارژر کلاسیک خود نسبت به پد شارژ بی سیم اعتماد کنید. زیرا می تواند بسیار گران تر شود. در آزمایشی که دیگر به روز نیست، Stiftung Warentest دریافت که ایستگاه های شارژ بی سیم ناکارآمد هستند. بدترین مدل ها در مقایسه با شارژ با کابل تا 80 درصد بیشتر برق مصرف می کنند – برای همان مقدار برقی که به باتری می رسد.

10 یورو در سال و خانواده به 18 یورو تبدیل می شود – و تنها در صورتی که شارژرهای بی سیم را پس از استفاده از منبع تغذیه جدا کنید. اما این احتمال برای آنها بسیار کمتر است. هزینه های واقعی اگر چندین شارژر Qi به طور دائم به برق وصل شوند باید به طور قابل توجهی بالاتر باشد.



منبع

اگرچه تلفن همراه همراه همیشگی بسیاری از افراد است، اما هزینه های برق باید در حد محدود نگه داشته شود. هرکسی که سالانه بیش از 5 یورو برق برای یک گوشی هوشمند مصرف می کند، باید یک مورد شدید از کاربران طولانی مدت باشد. اگر روزی یک بار گوشی هوشمند خود را شارژ کنید، به احتمال زیاد با قیمت فعلی برق کنار می آیید کمی بیش از 2 یورو در سال خارج از اینجا.

شاید به سختی قابل ذکر باشد، اما معمولاً چند دستگاه بیشتر در هر خانواده وجود دارد. یک خانوار 5 نفره فقط برای برق تلفن همراه سالانه کمی بیش از 10 یورو می پردازد. اگر شارژر را به طور دائم به پریز متصل کنید، ممکن است بسیار گران شود: یک شارژر به تنهایی که از برق جدا نشود، 12 یورو دیگر هزینه دارد. با پنج تلفن همراه، این 60 یورو اضافی است.

انرژی هر روز گرانتر می شود، صرف نظر از نوع آن. بنابراین صرفه جویی در دستور کار روز است. اگر می خواهید مصرف برق خود را کاهش دهید تا پول کمی جمع شود، باید از a استفاده کنید توجه ویژه به دستگاه های برقی و دستگاه های در حالت آماده به کار یا حتی در عملیات مداوم. در بدترین حالت، آنها می توانند سالانه مبالغ هنگفتی برای شما هزینه کنند بدون اینکه واقعاً از آن سود ببرید.

گاز، گرمایش، برق – قیمت انرژی در حال حاضر سر به فلک کشیده است و زمستان هنوز در راه است. وقتی به مجموع هزینه ها نگاه می کنید، حتی حیوانات کوچک ضرب المثلی هم کلافه می شوند. ما دو دستگاه برقی نامحسوس را که در بسیاری از خانه ها یافت می شوند، ردیابی کرده ایم.

برق کمتر، پول بیشتر: باید این دستگاه های برقی را بشناسید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/08/30 ساعت 10:27 ب.ظ

اگر برای صرفه جویی در مصرف برق روتر را خاموش می کنید، باید مطمئن شوید که به اندازه کافی کار می کند تا هر گونه به روز رسانی لازم از ارائه دهنده شما بارگیری شود.

شارژرهای بی سیم پول شما را هدر می دهند