همه این کنسول نسل بعدی را نادیده می گیرند

Xbox Series S نه تنها به طور قابل توجهی کوچکتر از دو مدل دیگر است، بلکه به لطف “پنجره رادیاتور” بزرگ در کنار کنسول، تقریباً مانند یک بلندگوی سبک به نظر می رسد – ساده، بی انتها، شیک!

ساده و در عین حال شیک – از نظر طراحی، Xbox Series S از برادر بزرگتر خود و PS5 بهتر عمل می کند. (منبع تصویر: مایکروسافت)
وقتی گیمرها به قدرت نسل بعدی فکر می کنند، معمولاً PS5 و Xbox Series X به ذهنشان خطور می کند. با این حال، یک کنسول همیشه فراموش می شود: Xbox Series S. این مایه شرمساری است، زیرا نوع کنسول ارزان قیمت مایکروسافت، به نظر من، ستاره واقعی نسل فعلی کنسول است.

پلی استیشن 5

وقتی صحبت از کنسول های نسل بعدی می شود، همه به PS5 یا Xbox Series X فکر می کنند. یک کنسول به شدت نادیده گرفته شده است: Xbox Series S و این در حالی است که به نظر من کنسول جالب ترین و امیدوارکننده ترین دستگاه نسل جدید است. اما چه چیزی در مورد نسخه سبک مایکروسافت از Xbox Series X من را بسیار مجذوب می کند؟

Xbox Series S را در آمازون بررسی کنید

اما به نظر من، Xbox Series S در برگه اطلاعات کاملاً قانع کننده نیست. بدنه کنسول نسل بعدی که توسط بسیاری رد شده است نیز واقعاً چشمگیر است. در حالی که Xbox Series X به دلیل طراحی زاویه دار کاملاً کاربردی به نظر می رسد و تقریباً در هر کمد اتاق نشیمن در جهان جا می شود، طراحی پلی استیشن 5 به نظر من کاملاً متفاوت است.

مطمئنا، Xbox Series S نمی تواند از نظر عملکرد با سری X همگام شود – به خصوص وقتی صحبت از قدرت گرافیکی به میان می آید. با این وجود، مایکروسافت همچنین به یک SSD سریع، ردیابی پرتو و پشتیبانی 120 هرتز برای مدل «خوب و ارزان» متکی است. تمام عملکردهای مهم دیگر Xbox Series X را نیز می‌توان در سری S یافت. بنابراین اگر می‌توانید بدون سوسو زدن بازی‌هایتان با کیفیت 4K اصلی در تلویزیون انجام دهید، او می تواند با Xbox Series S پول زیادی پس انداز کند.

تفسیری از رابرت کوهلیک.

Xbox Series S: کنسول نسل بعدی با قیمت مقرون به صرفه

اما من اعتراف می کنم: این کاملا یک موضوع سلیقه ای است. احتمالاً افراد زیادی هستند که از طراحی Xbox Series S متنفرند. از طرف دیگر، من فکر می کنم کاملاً درخشان است!

با Xbox Series S، مایکروسافت نه تنها ارزان ترین ورود به نسل جدید کنسول ها را ارائه می دهد، بلکه به نظر من زیباترین کنسول را نیز در آستین خود دارد. اما اگرچه حتی من Xbox Series S را امیدوارکننده‌ترین کنسول نسل جدید می‌دانم، پلی‌استیشن 5 در حال حاضر در اتاق نشیمن من است. شاید این روند در مقطعی به کنسول دوم برود – و اگر چنین است، پس قطعاً Xbox Series S خواهد بود.



منبع

بزرگترین نقطه قوت Xbox Series S او است ارزش افسانه ای برای پول در حالی که باید به ترتیب 500 یورو و 550 یورو برای Xbox Series X و نسخه دیسک پلی استیشن 5 هزینه کنم، با Xbox Series S یک کنسول نسل بعدی را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می کنم. شما در حال حاضر می توانید آنها را با قیمتی در حدود 220 یورو پیدا کنید – بنابراین در مقایسه با برادر بزرگ و رقبای سونی، کمتر از نصف آن را پرداخت می کنید.

برای گیمرهای گاه به گاه که مجبور نیستند همه چیز را بلافاصله پس از انتشار بازی کنند، این کنسول دوچندان جذاب است. زیرا به لطف Xbox Game Pass با قیمت 9.99 یورو در ماه، به بیش از 100 بازی مختلف در یک لحظه دسترسی خواهید داشت. این احتمالاً به شما کمک می کند تا مدتی با آن بازی کنید. و از آنجایی که آنچه در Game Pass ارائه می‌شود در فواصل زمانی منظم به‌روزرسانی می‌شود، شما این خطر را ندارید که در برخی مواقع همه چیز را بازی کنید.

ایکس باکس جمع و جور مایکروسافت واقعا شیک است!