با تحویل ID Buzz سفارش داده شده در اروپا، فولکس واگن می خواهد در ماه اکتبر شروع به کار کند. به مرور زمان بازارهای بیشتری باز خواهند شد. مشتریان آمریکایی احتمالا باید تا بهار 2024 صبر کنند.

در آلمان، برای نسخه الکتریکی جدید Bullis حداقل 54430 یورو روی میز گذاشته شود فولکس واگن می تواند نسخه پرو را با 64581 یورو پرداخت کند.

جدیدترین خودروی الکتریکی فولکس واگن هنوز حتی به نمایندگی ها وارد نشده است، اما در حال حاضر فروخته شده است. اگر هنوز ID Buzz را سفارش نداده اید، باید چند ماه صبر کنید.

VW ID Buzz: قبلاً قبل از شروع به فروش رسیده است

اطلاعات بیشتر در مورد Bulli VW ID Buzz الکتریکی در ویدیو:

ID Buzz از ماه مه 2022 از قبل در فولکس واگن در دسترس بوده است. جانشین Bullis با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است، همانطور که قبلاً قبل از تحویل اولین واحدها مشخص بود. اگرچه نه به نمایندگی‌ها رسیده است و نه می‌توان آن را آزمایش کرد، فولکس‌واگن در حال حاضر این کار را کرده است فروش بیش از 10000 نسخه. این معادل دو سوم تولید سالانه برای سال 2022 است.

رونمایی از فولکس واگن ID Buzz

E-car VW ID Buzz از 54430 یورو

ID Buzz به ویژه در نروژ محبوب است، جایی که حدود 3400 مشتری خودروی الکتریکی خود را ایمن کردند. آلمان با 2500 سفارش در رتبه دوم قرار دارد. 1100 خریدار دیگر در هلند و 1000 خریدار در بلژیک پیدا شده است. لارس کراوز، مدیر فروش فولکس‌واگن در حال حاضر در مورد ارقام “تأثیرگذار” صحبت می‌کند – اگرچه این خودروی الکتریکی هنوز در فرانسه و بریتانیا قابل سفارش نیست (منبع: Automobilwoche).