همسایگان آلمانی در حال عقب نشینی هستند – به دلایل خوبی

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

Stroer Media Brands GmbH

این تصمیم از دو طرف مورد انتقاد قرار گرفته است، طرفداران پایان سریع موتورهای احتراقی و همچنین مخالفان ممنوعیت عمومی. تاخیر در روی آوردن به خودروهای الکترونیکی نشان می‌دهد که در شرایط فعلی چقدر اعتماد خودروهای برقی از دست می‌رود. فردیناند دودنهوفر، کارشناس آلمانی خودرو نیز مطمئن است: دو سال آینده برای خودروهای برقی سخت خواهد بود، اما آنها نیز تعیین کننده خواهند بود.



منبع

با ظهور خودروهای الکترونیکی، این اتفاق خواهد افتاد مورد موتورهای احتراقی کلاسیک در امتداد. در نظر گرفته می‌شود که این خودروها برای محیط‌زیست بسیار مضرتر از خودروهای دارای پیشرانه‌های الکتریکی هستند و بنابراین در چند سال آینده در اروپا به یکباره پایان خواهند یافت. اما در برخی جاها، همانطور که توسط اتحادیه اروپا مشخص شده است، باید بسیار سریعتر از سال 2035 پیش برود.

دولت فلاندرز قبلاً به دنبال سرعت بیشتر بود. طبق برنامه اولیه، خودروهای جدید با موتور احتراقی از سال 2029 دیگر مجاز به ثبت نام نیستند. اکنون دو سال زمان بیشتر برای دیزل و شش سال دیگر برای موتورهای بنزینی، حداقل در شهرهای آنتورپ و گنت، جایی که قرار است «مناطق کم آلایندگی» مربوطه ایجاد یا تشدید شوند.

حمایت از مصرف کنندگان: قیمت های بالای انرژی و تورم به خودروهای الکترونیکی ضربه زد

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

جذابیت موتورهای احتراقی روز به روز کمتر می شود. این نه تنها توسط مقررات سختگیرانه در آلمان تضمین می شود. در سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز، خودروهای الکترونیکی باید جایگزین بهتری شوند – یا حتی تنها. برای موتورهای دیزلی و بنزینی، فلاندر در بلژیک باید به زودی پایان کار باشد. اما اکنون قوانین سختگیرانه در حال سست شدن هستند.

فلاندرز می لنگد: موتور احتراقی به تعویق افتاده است

Ströer Media Brands GmbH

مانند آلمان، شهرها می توانند خودشان تصمیم بگیرند که آیا مناطق مناسب را ایجاد کنند یا خیر. با این حال، این که چگونه باید به نظر برسند توسط مشخصات تعیین می شود. دلیل محدودیت‌های محتاطانه موتورهای احتراقی واضح است: «مردم اکنون باید برای یک خودروی جدید بیشتر منتظر بمانند، در حالی که نرخ تورم بی‌سابقه بالاست. ما به رانندگان زمان بیشتری برای سازگاری می‌دهیم.” Zuhal Demir، وزیر محیط زیست در فلاندر توضیح داد (منبع: Brusselstimes).

حداقل تا اینجای کار: از آنجا که اکنون دولت فلاندرز کمی عقب نشینی می کند، می خواهد خودروهای دیزلی از سال 2031 در مناطق زیست محیطی مناسب ایجاد شده است دیگر اجازه نمی دهد برای موتور بنزینی از سوی دیگر، دوره مهلت حتی باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نه تا سال 2035 با فروپاشی عمومی اتحادیه اروپا. در نتیجه، منطقه بلژیک جایگاه پیشگامی خود را از دست می دهد.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.