هزینه یک منظومه خورشیدی کوچک در حال حاضر چقدر است

مارکو کراتزنبرگ

پیشنهادات در نمای کلی

اگر راهی برای اجرای یک منظومه خورشیدی کوچک دارید، باید آن را انجام دهید. هزینه برق خود را کاهش می دهید و در عین حال برای محیط زیست کاری انجام می دهید. چنین سیستم خورشیدی کوچک معمولاً از این اجزا تشکیل شده است:

  1. یک یا دو سلول خورشیدی
  2. میکرو اینورتر
  3. کابل اتصال
  4. درپوش انتهایی
در آلمان فروشنده‌های کوچک خورشیدی زیادی وجود دارند که سال‌هاست در تجارت هستند و اغلب نیروگاه‌های بالکن خود را در eBay می‌فروشند (به eBay مراجعه کنید). اگر فروشنده خورشیدی در نزدیکی شما نیست و نمی توانید کالا را تحویل بگیرید، این باید یکی از مهمترین نقاط شروع برای شما باشد. معمولا حمل و نقل در آنجا گنجانده شده است و شما در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید. قیمت ها همیشه کمی متفاوت است، اما ما معمولاً برای یک مجموعه کامل که می تواند به طور قانونی در آلمان کار کند، زیر 700 یورو است. در اینجا چند معامله خوب وجود دارد:

بنابراین کالاهای بیشتری از چین می آید، انبارها دوباره پر می شوند و رقابت سرعت بیشتری می گیرد. این جنگ قیمت را احیا می کند و می توانید هنگام خرید یک سیستم خورشیدی کوچک صرفه جویی کنید.

نیروگاه بالکن: چقدر می تواند هزینه داشته باشد

علاوه بر سلول های خورشیدی، میکرو اینورتر و کابل ها، به گزینه نصب نیز نیاز دارید. یا یک پایه برای کف می‌خرید که از آن برای قرار دادن سلول‌های خورشیدی در تراس یا باغ استفاده می‌کنید، یا باید یک ضمیمه برای بالکن تهیه کنید. گزینه ها و راه حل های مختلفی وجود دارد.

اگر می خواهید نیروگاه بالکن بخرید، باید به قیمت آن توجه زیادی داشته باشید. فروشندگان زیادی وجود دارند که پول بسیار زیادی را برای سیستم های خورشیدی مینی دریافت می کنند تا از علاقه زیادی که به آنها دارند سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل است که ما اکنون به شما توضیح می دهیم که به طور ایده آل برای نیروگاه برق بالکن چه هزینه ای باید پرداخت کنید و سپس به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت.

به همین دلیل قیمت ها در حال کاهش است

اخیراً ما گزارش دادیم که برخی از فروشندگان قیمت های بسیار بالایی را برای نیروگاه های بالکن درخواست می کنند. قیمت ها به خصوص در چند هفته اخیر به شدت کاهش یافته است. این به دو دلیل است:

  1. دیگر مالیات بر فروش سیستم های خورشیدی و لوازم جانبی وجود ندارد.
  2. وضعیت تحویل از چین بسیار بهتر شده است.

به خصوص اگر برای اجاره زندگی می کنید یا انجمن مالکان خانه وجود دارد، باید از قبل مشخص کنید که آیا حتی مجاز به نصب چنین سیستم خورشیدی کوچکی هستید یا خیر.



منبع

شما همچنین می توانید یک نیروگاه بالکن را خودتان بچینید، اما اکثر افراد مانند من یک مجموعه کامل می خرند، زیرا شما همه چیز را از یک منبع دریافت می کنید و همچنین یک فرد تماس دارید. قیمت شما باید در حال حاضر 550 تا 700 یورو در حال حرکت است (به eBay نگاه کنید). قیمت بالاتر تنها زمانی ارزشش را دارد که قطعات بهتری برای آن تهیه کنید. به عنوان مثال، با یک عملکرد اندازه گیری از طریق WLAN یا سلول های خورشیدی “زیباتر”. مثلا آنهایی که کاملا مشکی هستند. معمولا هزینه آنها کمی بیشتر است.

نکته خواندن

جزئیات بیشتر در مورد نیروگاه های بالکن:

شما هنوز به آن نیاز دارید

با هر مجموعه کامل شما همه چیز را بدست می آورید از جمله کابل با دوشاخه شوکو. بسته به اینورتر، شما از قبل عملکردی دارید که تولید انرژی شما را اندازه گیری می کند. علاوه بر این، حمل و نقل رایگان است. تمام اینورترها حداکثر 600 وات خروجی دارند که در حال حاضر حداکثر در آلمان است. 750 تا 830 وات نشان دهنده عملکرد دو ماژول خورشیدی است. در اینجا من در واقع بیشتر توصیه می کنم، زیرا در این صورت حتی در روزهای ابری انرژی بیشتری تولید می کنید.