هزینه های گرمایش در حال افزایش است، اما امیدی برای پس انداز وجود دارد

با توجه به co2online، میانگین پتانسیل پس انداز بین 640 یورو برای یک آپارتمان 70 متری و تا 1220 یورو برای یک خانه تک خانواده با 110 متر مربع. “گرمایش موثر” یکی از راه های کاهش هزینه ها است. اما همچنین به نوسازی انرژی اشاره شده است. بنابراین مستاجران به سختی می توانند به تنهایی به پتانسیل پس انداز کامل محاسبه شده دست یابند. co2online همچنین نکات بیشتری را برای صرفه جویی در هزینه های گرمایش و یک ماشین حساب هزینه گرمایش فردی در www.heizspiegel.de ارائه می دهد.



منبع اگر با برق گرم کنید، یک نیروگاه برق بالکن می تواند تبدیل به یک معدن طلای واقعی شود:

با وجود انفجار در هزینه های گرمایش: با صرفه جویی می توانید امتیاز مثبتی کسب کنید

با این حال، آینه گرمایشی که co2online منتشر می‌کند نیز منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی می‌شود. تمایل به صرفه جویی در انرژی در میان جمعیت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است. در همان زمان، آینه گرمایش نشان می دهد که 90 درصد از خانوارها در آلمان همچنان از انرژی گرمایشی بیش از حد استفاده می کنند.لویتز ادامه می دهد.

پس از افزایش نسبتاً متوسط ​​هزینه های گرمایش در سال 2021، سال جاری 2022 شاهد یک دویدن استقامتی بی پایان خواهد بود. هزینه های تقریباً تمام انواع گرمایش در آلمان در حال انفجار است. به عنوان مثال، در حالی که قیمت عمده فروشی گاز چندین برابر شده است، قبوض بزرگ برای مشتریان خصوصی هنوز در راه است.

بنابراین مصرف کنندگان باید – در صورت امکان – برای پرداخت های اضافی سنگین در سال آینده آماده شوند. مصرف کنندگانی که با گرمایش شهری گرم می کنند در حال حاضر بیشترین آسیب را دیده اند. در اینجا می توانید انتظار افزایش قیمت فقط 8 درصدی را برای سال جاری داشته باشید.

قیمت گاز و هزینه نفت گرمایش قبلاً به اوج غیرقابل تصوری رسیده است. برای مصرف کنندگان، ماه های آینده دوره گرمایش زمان بسیار گرانی است. آینه گرمایش نشان می دهد که به طور متوسط ​​چقدر گران تر است. اگر از استراتژی پس انداز درست استفاده کنید، می توانید با وجود قیمت های بالا به پس انداز امیدوار باشید.

گاز، برق، نفت: هزینه های گرمایش در سال 2022 چقدر گران می شود

شرکت مشاوره غیرانتفاعی co2online در حال محاسبه هزینه های اضافی که مصرف کنندگان به طور متوسط ​​باید انتظار داشته باشند را در آینه گرمایش محاسبه می کند: هزینه ها افزایش می یابد برای گرمایش یک آپارتمان متوسط ​​70 متر مربع در یک ساختمان آپارتمان با گرمایش مرکزی گاز 550 یورو برای سال 2022، نسبت به سال قبل 67 درصد افزایش داشته است. در سال 2021، هزینه ها تا کنون 20 درصد افزایش یافته است (منبع: co2online):

توسعه هزینه های گرمایش از سال 2005 نشان دهنده جهش شدید قیمت در سال جاری است. (منبع تصویر: www.heizspiegel.de)
بر اساس این پیش بینی، 53 درصد هزینه های بیشتری برای گرمایش نفت در سال 2022 برای همین متراژ آپارتمان متحمل می شود. پیش بینی می شود که این رقم معادل 495 یورو باشد. حتی با وجود یک پمپ حرارتی که با برق کار می کند، co2online 53 درصد هزینه اضافی را متقبل می شود، گرمایش با گلوله های چوب احتمالاً در سال 2022 54 درصد گران تر خواهد بود. “آنچه در حال حاضر به طور متوسط ​​زیاد است می تواند در موارد فردی به طور قابل توجهی بیشتر باشد.” مدیر عامل co2online تانیا لویتز می گوید.